X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

HONDA

Με το E-Clutch η Honda αλλάζει όλη την οδήγηση της μοτοσικλέτας

22YM HONDA CB500F HONDA NEWSROOM EUROPE

Η Honda παρουσίασε μια νέα τεχνολογία που κάνει ευκολότερη τη ζωή των αναβατών, ειδικά στην πόλη: το αυτόματο σύστημα ελέγχου συμπλέκτη E-Clutch.

Όπως εξηγούν οι Ιάπωνες, αυτό είναι το πρώτο στον κόσμο αυτόματο σύστημα ελέγχου συμπλέκτη για μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων μοτοσικλέτας πολλαπλών σχέσεων που επιτρέπει την ομαλή εκκίνηση από στάση, την αλλαγή ταχυτήτων και την ακινητοποίηση χωρίς να απαιτείται από τον αναβάτη να χειρίζεται τη μανέτα του συμπλέκτη.

Ελέγχοντας ηλεκτρονικά το συμπλέκτη, το Honda E-Clutch εξασφαλίζει τη βέλτιστη απόδοση σε καταστάσεις όπου η κινητήρια δύναμη αλλάζει - όπως η εκκίνηση, η αλλαγή ταχύτητας και το σταμάτημα της μοτοσικλέτας. Εφ’ όσον το επιθυμεί, βεβαίως, ο αναβάτης μπορεί να χρησιμοποιεί το συμπλέκτη με τον ίδιο τρόπο όπως σε μια κανονική χειροκίνητη μοτοσυκλέτα, χρησιμοποιώντας την αριστερή μανέτα του τιμονιού.

Με τις συμβατικές μοτοσυκλέτες με μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων, ο αναβάτης πρέπει να πιέσει την μανέτα του συμπλέκτη για να ξεκινήσει να κινείται, να αλλάξει σχέσεις και να σταματήσει. Το E-Clutch αυτοματοποιεί τη λειτουργία αυτή για την εκκίνηση, αλλαγή σχέσεων και ακινητοποίηση.

Honda E-Clutch HONDA NEWSROOM EUROPE

Για να καλύψει ένα ευρύ φάσμα απαιτήσεων του αναβάτη, το σύστημα μπορεί να λειτουργήσει όπως σε μια κανονική μοτοσικλέτα με χειροκίνητο κιβώτιο από τη μανέτα, ακόμη και όταν ο συμπλέκτης ελέγχεται ηλεκτρονικά. Αυτό επιτρέπει τη χρήση του συστήματος από περισσότερους αναβάτες με διαφορετική εμπειρία και δεξιότητες, οι οποίοι μπορούν να επικεντρωθούν στην οδηγική απόλαυση με μεγαλύτερη άνεση.

Καθώς το ελαφρύ και συμπαγές σύστημα μπορεί να εγκατασταθεί χωρίς σημαντικές αλλαγές στις υπάρχουσες διατάξεις κινητήρα, η Honda σκοπεύει να εφαρμόσει το Honda E-Clutch στα μοντέλα των “fun” μοτοσικλετών της με την πάροδο του χρόνου.

TAGS HONDA
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ