X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ

Νέες Moto Guzzi V85 TT και V9

Το εργοστάσιο του Μαντέλο ντελ Λάριο μπήκε με "άγριες" διαθέσεις στο 100ό έτος της ιστορίας του, με τη σχεδιαστική και μηχανική αναβάθμιση της V85 TT και των V9 Roamer / Bobber.

Η ταυτόχρονη ανανέωση αυτών των δύο μοτοσυκλετών με το πέρασμα της ιταλικής εταιρείας στον δεύτερό της αιώνα μοιάζει σαν μια συμβολική της κίνηση, διότι η V9 παραπέμπει στη μεγάλη και λαοφιλή της παράδοση στις custom μοτοσυκλέτες, και η V85TT στην αντίστοιχη touring enduro κληρονομιά της.

Η αναβάθμιση της V85 TT, της πρώτης classic enduro, αφορά κυρίως στον αερόψυκτο V2 κινητήρα 90ο που τώρα αποδίδει περισσότερη ροπή στις χαμηλές και μέσες στροφές με την αντίστοιχη προσαρμογή της τροφοδοσίας και της κεντρικής ηλεκτρονικής μονάδας.

Οι αλλαγές αυτές συνδυάζονται με την προσθήκη δύο ακόμα οδηγικών προφίλ, για τη ρύθμιση των ηλεκτρονικών. Από τα πέντε πλέον προφίλ, νέα είναι τώρα τα Sport και Custom, δίπλα στο προϋπάρχοντα Strada (Street), Pioggia (Βροχή) και Off-road. Κάθε προφίλ κάνει τις αντίστοιχες αλλαγές στη λειτουργία του traction control, του ABS και της απόκρισης του ηλεκτρονικού γκαζιού (Ride-by-Wire).


Τα ελαστικά χωρίς σαμπρέλα (tubeless) και οι νέες ζάντες -με ακτίνες, τώρα- εξοικονομούν 1,5 κιλό, συμβάλλοντας στη μείωση του βάρους των μη αναρτώμενων μαζών και συνεπώς στην περαιτέρω βελτίωση της οδικής συμπεριφοράς.

Το Cruise Control και η έγχρωμη TFT οθόνη των οργάνων είναι στον στάνταρ εξοπλισμό, ενώ και εδώ το σύστημα πολυμέσων Moto Guzzi MIA ανήκει στον προαιρετικό εξοπλισμό. Τέλος, προστίθεται ένα νέο χρώμα, το μαύρο Nero Etna, με νέα γραφικά που υπάρχουν και στα άλλα δύο χρώματα, Giallo Mojave και Rosso Uluru.

Η V85 TT Travel, που επίσης υιοθέτησε όλες τις αναβαθμίσεις της V85 TT, θυμίζουμε ότι είναι η ταξιδιάρικη εκδοχή: με μεγαλύτερη ζελατίνα, πλαϊνές βαλίτσες, το σύστημα ΜΙΑ, ένα ζευγάρι έξτρα φώτα LED και θερμαινόμενα grip, μεταξύ άλλων.

Η Moto Guzzi V9 ανανεώθηκε και στις δύο εκδόσεις της, τη Roamer και την πιο «σκοτεινή» Bobber. Η βασικότερη αλλαγή τους είναι η τοποθέτηση του νέου κινητήρα 850 κ.εκ. της V85 TT, που αποδίδει 65 ίππους και 73 Nm ροπής, στο αναβαθμισμένο και ενισχυμένο πλαίσιο, σε συνδυασμό με το στάνταρ σύστημα πρόσφυσης MGCT.

Η V9 Bobber έχει νέα σέλα, ευθυγραμμισμένη με το μινιμαλισμό όλης της μοτοσικλέτας, νέες λεπτομέρειες αλουμινίου και μείωσης των κραδασμών, νέα φώτα full LED και ανασχεδιασμένα ψηφιακά όργανα - τα οποία προαιρετικά συνδυάζονται με το σύστημα πολυμέσων Moto Guzzi MIA, για τη συνδεσιμότητα με το smartphone και το διαδίκτυο.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ