X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ

Νέα Daytona G155 με vintage χαρακτήρα

Μετά τις Daytona X310, V310, 310Τ1, 310R1, R250, και το νεοφερμένο U125, η σειρά προϊόντων Daytona by Zontes, εμπλουτίζεται με την G155.

Φαίνεται, ότι τα retro χαρακτηριστικά, αποκτούν ολοένα και μεγαλύτερο κοινό, με πολλούς, πλέον, να επιλέγουν μια τέτοια μοτοσυκλέτα, με διαχρονική σχεδίαση, αλλά σύγχρονη τεχνολογία.

Η Daytona, μετά τις X310, V310, 310Τ1, 310R1, R250, και το νεοφερμένο U125, παρουσιάζει και την G155, η οποία εφοδιάζεται με έναν, νέο, υψηλής τεχνολογίας, υγρόψυκτο, 4 βάλβιδο κινητήρα 155 κ.εκ., Euro 5 με ιπποδύναμη που αγγίζει τους 18 ίππους, μέγιστη ροπή στα 16 Nm και υψηλή σχέση συμπίεσης 12.5:1.

Μάλιστα, έχει και διπλή χαρτογράφηση, Eco και Sport και 6άρι κιβώτιο, που συνδυάζεται με τον συμπλέκτη ολίσθησης. Η μέση κατανάλωση κυμαίνεται μόλις στα 2,3 λίτρα/100 χλμ., κι έχοντας μεγάλη δεξαμενή καυσίμου 20 λίτρων, η αυτονομία αγγίζει τα 850 χλμ.

Μολονότι έχει κοντό μεταξόνιο, στα 1,373 μ., εντούτοις η G155 δίνει την εντύπωση μοτοσυκλέτας μεγαλύτερης κατηγορίας, με ζάντες από ελαφρύ κράμα αλουμινίου για μείωση του βάρους, ελαστικά παντός εδάφους, με βαθύ πέλμα, και ισχυρό σύστημα πέδησης, με μεγάλο δισκόφρενο 300 χλστ. εμπρός με διπίστονη δαγκάνα και δισκόφρενο 230 χλστ. πίσω, ελεγχόμενα από δικάναλο σύστημα ABS της BOSCH.

Το σύστημα αναρτήσεων αποτελείται από ανεστραμμένο πιρούνι 136 χλστ. – 37 χλστ. εμπρός και monoshock ανάρτηση 30 χλστ. πίσω. Η κεντρική πίσω ανάρτηση έχει εσωτερικό δοχείο αζώτου υψηλής πίεσης, ενώ το ψαλίδι είναι ασύμμετρο, κατασκευασμένο από χυτό αλουμίνιο, για μείωση του βάρους και υψηλότερη στρεπτική ακαμψία.

Η κοντή απόληξη της εξάτμισης, που είναι κατασκευασμένη από ανοξείδωτο ατσάλι, προσδίδει ιδιαίτερο χαρακτήρα στην G155, ενώ η σέλα δημιουργεί δύο επίπεδα με το ενιαίο μαξιλάρι χυτής σχεδίασης να παραπέμπει σε retro στιλ. Ιδιαίτερη προσοχή έχει δοθεί στις πλαϊνές προστατευτικές μπάρες καθώς και στα προστατευτικά μανέτας φρένου και συμπλέκτη, κατασκευασμένα από κράμα αλουμινίου με ενσωματωμένους καθρέπτες τύπου “café racer”.

Η retro σχεδίαση της G155 προτάσσει και τη χρήση κλασικού κλειδιού, με τον κεντρικό διακόπτη να διαθέτει μαγνητικό πορτάκι για ασφάλεια από πιθανή κλοπή. Τα φωτιστικά σώματα LED, αποτελούνται από ένα εντυπωσιακό στρογγυλό εμπρός προβολέα με DRL φώτα ημέρας σε σχήμα δακτυλίδι και ένα πίσω φανάρι που έρχεται σαν σε συνέχεια των χειρολαβών του συνεπιβάτη. Οι απαραίτητες πληροφορίες κατά την οδήγηση παρέχονται από την συνοπτική και ευδιάκριτη ψηφιακή οθόνη υγρών κρυστάλλων, ενώ η διπλή θύρα USB με έξοδο 2.1Α, επιτρέπει τη γρήγορη φόρτιση δύο συσκευών ταυτόχρονα.

Η τιμής της ανέρχεται στα 2.595 ευρώ.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ