X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

ΜΟΤΟΣΙΚΛΕΤΑ

BMW M 1000 XR: Η μοτοσικλέτα με το πανίσχυρο γράμμα Μ

BMW GROUP PRESS

Με το "άγγιμα" του τομέα Μ της BMW, η νέα M 1000 XR ανεβάζει την απόδοσή της στον υπερθετικό βαθμό, με στόχο τη δυναμική οδήγηση σε επαρχιακούς δρόμους μέχρι μεγάλα ταξίδια τουρισμού και αγώνες.

Πριν από έξι χρόνια από τότε που η BMW Motorrad αποφάσισε να εμπλουτίσει τις μοτοσικλέτες της με εξαρτήματα και εξοπλισμό του τμήματος Μ, που είναι υπεύθυνο για τις σπορ εκδόσεις και των αυτοκινήτων της βαυαρικής εταιρείας. Και τώρα, αισίως, με την M 1000 XR φτάσαμε στο τρίτο μοντέλο Μ μετά την superbike M 1000 RR και το δυναμικό roadster M 1000 R.

Με ισχύ 148 kW (201 hp), βάρος μόλις 223 kg, μετεχνολογία ανάρτησης και αεροδυναμική σχεδιασμένες τόσο για σπορ οδήγηση σε επαρχιακούς δρόμους και ταξίδια μεγάλων αποστάσεων όσο και για γρήγορους γύρους στην πίστα, η νέα M XR -ως ο ελαφρύτερος εκπρόσωπος της κατηγορίας crossover- ανοίγει νέες δυνατότητες δυναμικής οδήγησης που μέχρι πρότινος προορίζονταν για καθαρόαιμα superbikes.

Ο 4κύλινδρος κινητήρας της M XR βασίζεται σε εκείνον της RR και διαθέτει υψηλότερη ισχύ και ροπή, καθώς και αυξημένη επιτάχυνση και ελκτική πρόσφυση χάρη στις κοντύτερες σχέσεις και τελική μετάδοση. Το τροποποιημένο υδρόψυκτο εν σειρά μοτέρ αποδίδει 201 hp ίππους στις 12.750 σ.α.λ., υψηλότερη κατά 31 hp σε σχέση με τη νέα S 1000 XR. Η μέγιστη ροπή των 113 Nm αποδίδεται στις 11.000 σαλ., καθώς ο κινητήρας αγγίζει τις 14.600 σαλ.

BMW M 1000 XR BMW GROUP PRESS


Η αυξημένη ισχύς στον πίσω τροχό σε όλες τις σχέσεις υποστηρίζεται από μια κοντύτερη τελική σχέση μετάδοσης. Επιπλέον, η 4η, 5η και 6η σχέση είναι τώρα κοντύτερες σε σύγκριση με εκείνες της S 1000 XR, γεγονός που ωφελεί επίσης την πρόσφυση στον πίσω τροχό, την ελκτική δύναμη και την επιτάχυνση.

Εκτός από την τεχνολογία κίνησης και ανάρτησης, η αεροδυναμική αποτέλεσε επίσης βασική προτεραιότητα στη φάση εξέλιξης της M XR. Η νέα M XR απέκτησε winglets στην περιοχή των εμπρός πλαϊνών πάνελ με στόχο την επίτευξη ακόμα ταχύτερων χρόνων στην πίστα και την καλύτερη δυνατή σταθερότητα οδήγησης στις υψηλές ταχύτητες. Από τα 100 km/h περίπου, αυξάνουν το φορτίο που ασκείται στον εμπρός τροχό χάρη στην αεροδυναμική κάθετη δύναμη που παράγεται και φτάνει τα περίπου 12 kg στα 220 km/h.

Το πλαίσιο είναι διαμορφωμένο για οδήγηση προσανατολισμένη στις επιδόσεις σε επαρχιακούς δρόμους και πίστες με σύστημα Δυναμικού Ελέγχου Απόσβεσης (Dynamic Damping Control – DDC), ρυθμιζόμενη βάση ελατηρίου, ρυθμιζόμενο αμορτισέρ τιμονιού, μηχανουργικά κατεργασμένο αποστάτη τιμονιού και σωληνωτό τιμόνι προσανατολισμένο ακόμα περισσότερο προς τα εμπρός και χαραγμένη με λέιζερ επιγραφή "BMW M XR".

BMW M 1000 XR BMW GROUP PRESS


Η ανάρτηση και το πλαίσιο της νέας M XR βασίζονται στην S 1000 XR, με το αλουμινένιο πλαίσιο τύπου γέφυρας ως κεντρικό στοιχείο. Η M XR διαθέτει ανεστραμμένο πιρούνι με διάμετρο σωλήνα 45 mm μπροστά και ένθετα κλειστού τύπου με ξεχωριστά συστήματα διαχωρισμού εμβόλων / κυλίνδρων. Ένα ακόμα νέο στοιχείο της M XR είναι η πρόσθετη δυνατότητα ρύθμισης της βάσης ελατηρίου του πιρουνιού σε συνδυασμό με το στάνταρ γόνατο ανάρτησης Dynamic Damping Control (DDC).

Επίσης, το πιρούνι της M XR συνοδεύεται από μια άνω γέφυρα με μηχανουργικά κατεργασμένο με υψηλή ακρίβεια αποστάτη τιμονιού και ένα σωληνωτό μαύρο αλουμινένιο τιμόνι, προσανατολισμένο ακόμα περισσότερο προς τα εμπρός που φέρει το λογότυπο "BMW M 1000 XR" χαραγμένο μέσω λέιζερ. Νέοι είναι και οι προαιρετικοί εργοστασιακοί καθρέπτες που εδράζονται στα άκρα του τιμονιού της M XR. Τα άκρα του πιρουνιού έχουν επίσης τροποποιηθεί σχεδιαστικά ώστε να υποδέχονται τις νέες δαγκάνες φρένων M. Ένα ακόμα νέο στοιχείο της M XR είναι το ρυθμιζόμενο αμορτισέρ τιμονιού.

Μετά την M 1000 RR και την M 1000 R, η νέα M XR είναι η τρίτη μοτοσικλέτα BMW που διαθέτει σύστημα φρένων M, τα οποία βασίζονται στην τεχνογνωσία που αποκτήθηκε από τα αγωνιστικά φρένα των εργοστασιακών μοτοσυκλετών της BMW Motorrad στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Superbike. Οι δαγκάνες των φρένων M φέρουν μπλε ανοδιωμένη επίστρωση σε συνδυασμό με το διάσημο λογότυπο M.

BMW M 1000 XR BMW GROUP PRESS


Μαζί με δύο δίσκους 320 mm πάχους 5 mm και μαύρους φορείς για τους τελευταίους από ανοδιωμένο αλουμίνιο, το σύστημα πέδησης που είναι εξοπλισμένο με μια νέα ακτινική αντλία στη μανέτα σηματοδοτεί το αποκορύφωμα της εξέλιξης των συστημάτων πέδησης για νόμιμη χρήση στο δρόμο. Η νέα M XR διαθέτει ήδη στο βασικό της εξοπλισμό πολύ ελαφριές σφυρήλατες ζάντες αλουμινίου. Οι αποκλειστικές ζάντες M Carbon που αποτελούν μέρος του πακέτου M Competition διατίθενται με νέας σχεδίασης λωρίδες στη στεφάνη.

Η λειτουργία Brake Slide Assist είναι μια σημαντική και πολύ χρήσιμη καινοτομία, ειδικά για αναβάτες που οδηγούν στην πίστες. Επιτρέπει στον αναβάτη να ντριφτάρει φρενάροντας στις στροφές με σταθερή ολίσθηση.

Ο πίνακας οργάνων της νέας M XR είναι αντίστοιχη σε σχεδίαση με εκείνον της M RR και προσφέρει επίσης το M start-up animation. Ένα νέο χαρακτηριστικό είναι το μεγαλύτερο εύρος της κόκκινης περιοχής του στροφόμετρου. Προαιρετικά, μπορεί να παρέχεται ένα ολοκληρωμένο υλικό δεδομένων για τη χρήση του M GPS Laptrigger και του M GPS Datalogger (γνήσια αξεσουάρ BMW Motorrad) μέσω ενός κωδικού ξεκλειδώματος και της διεπαφής OBD του πίνακα οργάνων.

Με την βελτιστοποιημένη τεχνολογία πλαισίου της και τον ισχυρότερο μέχρι σήμερα κινητήρα σε μία δυναμική, σπορ μοτοσικλέτα μεγάλων αποστάσεων της BMW Motorrad, ακόμα περισσότερο από την S 1000 XR, η νέα M XR είναι σχεδιασμένη για σπορ οδήγηση - είτε σε επαρχιακούς δρόμους και ταξίδια μεγάλων αποστάσεων, είτε στην πίστα.

BMW M 1000 XR BMW GROUP PRESS


Οι αναλογίες αποπνέουν δύναμη και είναι εξαιρετικά συμπαγείς. Οι τρισδιάστατες επιφάνειες κάνουν δυναμική την εμφάνιση: λεπτό, κομψό και εξαιρετικά επιθετικό, το εμπρός μέρος της M XR είναι αδιαμφισβήτητο με τα νέα M winglets, σχεδιασμένα ως τετραπλά φτεράκια. Ο σπορ χαρακτήρας της νέας M XR αντικατοπτρίζεται επίσης στη χρωματική φιλοσοφία της, με το μαύρο σώμα να συνδυάζεται με τα χρώματα M Light Blue, Dark Blue και Red.

Παράλληλα, το M Competition Package προσφέρει ένα συναρπαστικό μείγμα βελτιωμένων εξαρτημάτων τόσο για τους θιασώτες της αγωνιστικής τεχνολογίας όσο και για τους λάτρεις της υψηλής αισθητικής. Επιπλέον, το πακέτο αυτό καθιστά τη νέα M XR κατά 3 κιλά ελαφρύτερη. Το M Competition Package περιλαμβάνει ζάντες M Carbon, εξαρτήματα M Carbon, όπως πίσω κάλυμμα τροχού με ενσωματωμένο προστατευτικό αλυσίδας, πλαϊνά πάνελ, κάλυμμα εμπρός τροχού, εσωτερικό κάλυμμα και κάλυμμα κεντρικού διακόπτη/κλειδώματος τιμονιού, καθώς και πλήρως ρυθμιζόμενο σύστημα μαρσπιέ αναβάτη Μ, μαρσπιέ συνεπιβάτη και MGPS Laptrigger (κωδικός ξεκλειδώματος).

BMW M 1000 XR BMW GROUP PRESS


Τα κύρια χαρακτηριστικά της νέας BMW M 1000 XR

  • Κινητήρας με τεχνολογία Shift Cam από την S RR, ισχύς 148 kW (201 hp) στις 12.750 σαλ., 23 kW (31 hp) πλέον της νέας S 1000 XR. Μέγιστη ροπή 113 Nm στις 11.000 σ.α.λ.
  • Κοντύτερη τελική σχέση μετάδοση (γρανάζι με 47 δόντια αντί για 45)
  • Κοντύτερη 4η, 5η και 6η σχέση κιβωτίου
  • Βελτιστοποιημένο σύστημα εισαγωγής με μεταβλητούς αυλούς για βελτιωμένη αναπνοή στις υψηλές στροφές του κινητήρα.
  • Τελικό εξάτμισης από τιτάνιο με έντονη γωνία προς τα πάνω με Carbon κάλυμμα
  • Αλυσίδα M Endurance
  • Riding modes με τις ονομασίες "Rain", "Road", "Dynamic", "Race" και "Race Pro1-3" καθώς και η τελευταία γενιά του συστήματος Dynamic Traction Control (DTC) και της λειτουργίας ελέγχου ανύψωσης εμπρός τροχού DTC μέσω κεντρικής μονάδας αισθητήρων 6 αξόνων
  • Τέσσερις ρυθμιζόμενες χαρτογραφήσεις γκαζιού διατίθενται τώρα για βέλτιστη απόκριση. Τρία προγράμματα φρένου κινητήρα "Engine Brake" στο πρόγραμμα "Race Pro"
  • Brake Slide Assist βοηθά τον αναβάτη να ντριφτάρει φρενάροντας
  • Shift Assistant Pro για γρήγορα ανεβάσματα και κατεβάσματα χωρίς τη χρήση συμπλέκτη
  • Launch Control για τέλειες εκκινήσεις σε αγώνες και Pit Lane Limiter για τη διατήρηση με ακρίβεια της προβλεπόμενης ταχύτητας στο pit lane
  • Hill Start Control Pro για άνετες εκκινήσεις σε ανηφόρες
  • M winglets: Φρενάρισμα αργότερα και επιτάχυνση νωρίτερα, καθώς και αυξημένη ευστάθεια στις υψηλές ταχύτητες χάρη στην κάθετη αεροδυναμική δύναμη
  • Ανεστραμμένο πιρούνι με ρυθμιζόμενη βάση ελατηρίου σε συνδυασμό με το στάνταρ DDC
  • Φρένα M σε σπορ μοτοσικλέτα μεγάλων αποστάσεων της BMW Motorrad για πρώτη φορά: Η M XR προσφέρει μέγιστη απόδοση πέδησης για οδήγηση σε επαρχιακούς δρόμους και πίστες
  • Αλουμινένιοι σφυρήλατοι τροχοί
  • Ζάντες M Carbon με λωρίδες M και λογότυπα M στη στεφάνη: Τα υψηλών προδιαγραφών και ελαφριά εξαρτήματα υψηλής τεχνολογίας προσφέρουν μέγιστη απόδοση ως μέρος του προαιρετικού M Competition Package
  • Μανέτες φρένου και συμπλέκτης Μ
  • Ρυθμιζόμενο αμορτισέρ τιμονιού
  • Μηχανουργικά κατεργασμένος αποστάτης τιμονιού
  • Σωληνωτό τιμόνι προσανατολισμένο ακόμα περισσότερο προς τα εμπρόςσε σχέση με εκείνο της S 1000 XR, με λογότυπο "BMW M XR" χαραγμένο μέσω λέιζερ
  • Καθρέπτες στις άκρες του τιμονιού (προαιρετικά)
  • Προβολείς με εμβληματική φωτεινή υπογραφή και προσαρμοζόμενα φώτα στροφής (Headlight Pro)
  • Μικρή βάση πινακίδας κυκλοφορίας
  • Πίνακας οργάνων με μεγάλη, εξαιρετικά ευανάγνωστη οθόνη TFT 6,5”, start-up animation με λογότυπο M και διεπαφή OBD για το M GPS Datalogger και M GPS Laptrigger που μπορεί να χρησιμοποιηθεί μέσω κωδικού ξεκλειδώματος
  • Στροφόμετρο (κόκκινη περιοχή) νέας σχεδίασης
  • Ελαφριά μπαταρία M, πίσω θύρα φόρτισης USB, ισχυρές μονάδες φώτων LED, ηλεκτρονικό cruise control και θερμαινόμενα γκριπ
  • Keyless Ride
  • Το M Design και η δυναμική σχεδίαση σηματοδοτούν τις απόλυτες επιδόσεις ενός roadster
  • M Competition Package ως προαιρετικός, εργοστασιακός εξοπλισμός
  • RDC ως στάνταρ εξοπλισμός
  • Διευρυμένη γκάμα προαιρετικών αξεσουάρ και ειδικού εξοπλισμού από το εργοστάσιο
TAGS ΜΟΤΟΣΙΚΛΕΤΑ BMW BMW MOTORRAD
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ