X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

MERCEDES-BENZ

Mercedes-Benz eSprinter: Το ηλεκτρικό Van που έκανε 475 km με μια φόρτιση

Mercedes-Benz eSprinter Prototype © MERCEDES-BENZ AG

Σε πρόσφατη οδηγική δοκιμή της Mercedes-Benz, το νέο αμιγώς ηλεκτρικό eSprinter που θα παρουσιαστεί επίσημα τον Φεβρουάριο, κατάφερε να καλύψει απόσταση 475 χιλιομέτρων με μόνο μια φόρτιση.

Ένα από τα σημαντικότερα ζητήματα που φέρνει η ηλεκτροκίνηση είναι η εμβέλεια που έχουν τα ηλεκτρικά οχήματα. Παράγοντας που ειδικά στα επαγγελματικά αυτοκίνητα που εκτελούν μεταφορές σε μεγάλες αποστάσεις, είναι ιδιαίτερα κρίσιμος. Πώς θα σας φαινόταν ωστόσο αν ένα αμιγώς ηλεκτρικό van κατάφερνε να καλύψει απόσταση μεγαλύτερη των 400 χιλιομέτρων με μία μόνο φόρτιση;

Τον περασμένο Οκτώβριο, ένα Mercedes-Benz eSprinter προ-παραγωγής διήνυσε με μία φόρτιση, χωρίς επαναφόρτιση, απόσταση 475 χιλιομέτρων, πετυχαίνοντας κατανάλωση ενέργειας 21,9 kWh ανά 100 χιλιόμετρα. Η διαδρομή ξεκίνησε από το Μουσείο της Mercedes-Benz στη Στουτγάρδη με προορισμό το αεροδρόμιο του Μονάχου και επιστροφή στο σημείο εκκίνησης.

Mercedes-Benz eSprinter Prototype © MERCEDES-BENZ GROUP AG

Σημειώστε πως η συγκεκριμένη διαδρομή είναι ιδιαιτέρως απαιτητική αναφορικά με την κατανάλωση ενέργειας καθώς συνδυάζει οδήγηση σε αυτοκινητόδρομους και δρόμους με ανηφορικές κλίσεις. Το χαμηλότερο τμήμα ήταν στα 210 μέτρα πάνω από την επιφάνεια της θάλασσας και το υψηλότερο στα 785. Κατά την άφιξη, ο πίνακας οργάνων έδειξε εναπομείνουσα αυτονομία περίπου 20 χιλιομέτρων.

Καθ' όλη τη διάρκεια της δοκιμής, ένας επιθεωρητής της TÜV Süd βρισκόταν στη θέση του συνοδηγού δίπλα στον οδηγό της Mercedes-Benz για να πιστοποιήσει τη δοκιμή και τα αποτελέσματα.

Το νέο, αμιγώς ηλεκτρικό Mercedes-Benz eSprinter θα διατίθεται με τρεις επιλογές χωρητικότητας μπαταρίας. Το όχημα προ-παραγωγής που επιλέχθηκε για τη δοκιμή ήταν μήκους extra-long με υψηλή οροφή, διέθετε την μεγαλύτερη των τριών μπαταριών και ο εξοπλισμός του ήταν διαμορφωμένος ώστε να ικανοποιεί τις ανάγκες του κλάδου ταχυμεταφορών (CEP - courier, express, parcel service).

Mercedes-Benz eSprinter Prototype © MERCEDES-BENZ GROUP AG

Το νέο eSprinter θα παρουσιαστεί επίσημα τον Φεβρουάριο του 2023 και θα παράγεται στο Τσάρλεστον της Νότια Καρολίνα (ΗΠΑ), στο Ντίσελντορφ και στο Λουντβιγκσφέλντε (Γερμανία) από το δεύτερο εξάμηνο του έτους.

Σήμερα, η γκάμα ηλεκτρικών ελαφριών επαγγελματικών της Mercedes-Benz περιλαμβάνει το eVito Van, το eSprinter Van, το eVito Tourer και την EQV. Με την έλευση του eCitan και της EQT, πολύ σύντομα, ολόκληρη η προϊοντική παλέτα της μάρκας θα εξηλεκτριστεί. Από τα μέσα της δεκαετίας, η Mercedes-Benz Vans θα εφαρμόσει το επόμενο στάδιο της στρατηγικής ηλεκτροκίνησης VAN.EA (Mercedes-Benz Vans Electric Architecture) και από το 2025, όλα τα μεσαία και μεγάλα Vans που βασίζονται σε αυτή τη νέα αρχιτεκτονική θα είναι αμιγώς ηλεκτρικά.

TAGS MERCEDES-BENZ ΗΛΕΚΤΡΙΚΑ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ