X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Υβριδικό Fiesta και πρώτη φορά με 7άρι αυτόματο κιβώτιο

CGI BACKGROUNDS, INC

Ηρθε με τεχνολογίες αυτόνομης οδήγησης επιπέδου 2 και 8 χρόνια εργοστασιακή εγγύηση, με τιμές από 14.604 ευρώ.

Όταν πριν από μήνες παρουσιάστηκε στην Ελλάδα το νέο Ford Puma, έχοντας ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης, γνωρίζαμε ότι αυτή η τεχνολογία θα περάσει σιγά σιγά σε όλη τη γκάμα μοντέλων της μπλε οβάλ εταιρείας.

Ετσι, λοιπόν, και το Fiesta, είναι διαθέσιμο, για πρώτη φορά, με το προηγμένο, ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης των 48V της Ford, το οποίο χρησιμοποιεί ως βάση την τελευταία γενιά του πολυβραβευμένου κινητήρα 1.0ltEcoBoost με τους 155 ίππους, που περιλαμβάνει τεχνολογία απενεργοποίησης κυλίνδρου που εφαρμόζεται για πρώτη φορά σε τρικύλινδρο κινητήρα, βελτιώνοντας ακόμη περισσότερο την οικονομία καυσίμου και τις εκπομπές ρύπων.

Επίσης, ο ίδιος κινητήρας, χωρίς υβριδικό σύστημα, στην έκδοση με τους 125 ίππους, μπορεί πλέον, εκτός από το 6άρι μηχανικό κιβώτιο, να συνδυαστεί προαιρετικά, με το 7άρι αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη.

Πέραν αυτών, τονέοFiestaδιατίθεται στην Ελλάδα σε νέες, ακόμη πιο πλούσια εξοπλισμένες εκδόσεις, που περιλαμβάνουν προηγμένες τεχνολογίες αυτόνομης οδήγησης επιπέδου 2, καθώς και συστήματα, όπως ταAdaptiveCruiseControlμε σύστημαStop&Go, SpeedSignRecognitionκαι Pre-CollisionAssist. Συνολικά, το νέοFiestaδιαθέτει 15 τεχνολογίες ασφάλειας και υποβοήθησης της οδήγησης πουκάνουν την οδηγική εμπειρία πιο άνετη, λιγότερο απαιτητική και ασφαλέστερη.

Εξάλλου, η τεχνολογία FordPass Connect με το ενσωματωμένοmodem,που διαθέτoυν οι νέες εκδόσεις Fiesta, επιτρέπει να βρίσκονται μόνιμα συνδεδεμένες στοinternet. Με τον τρόπο αυτό, ο οδηγός μέσα από μέσα από την εφαρμογήFordPassμπορεί να κλειδώνει και να ξεκλειδώνει το αυτοκίνητο από μακριά, να ελέγχει την στάθμη καυσίμου και τη φόρτιση της μπαταρίας, ή να λαμβάνει πληροφορίες για την κατάσταση του αυτοκινήτου, της για παράδειγμα για την πίεση των ελαστικών.

Το νέο Fiesta διατίθεται με την εργοστασιακή 8ετή εγγύηση Ford Protect, και προσφέρεται μέσω ενός χρηματοδοτικού προγράμματος MyFiesta της Ford Finance, με προκαταβολή από 0%, επιτόκιο από 1% έως 5,99% και διάρκεια αποπληρωμής 12 - 84 μήνες.

Για παράδειγμα η έκδοση Fiesta Trend 1.1lt – 75hp, με τιμή αγοράς 14.604 ευρώ, με επιτόκιο 2,9% (πλέον εισφοράς 0,6% του Ν. 128/1975) και με προκαταβολή 5.842 ευρώ (40%), το ποσό του δανείου ανέρχεται στα 8.762 ευρώ, η μηνιαία δόση στα 221,96 ευρώ, σε σύνολο 42 δόσεων 42, με έξοδα 280 ευρώ και 5,5% ΣΕΠΠΕ.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ