X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Volkswagen Polo

GEORGIOS KOUTOS

Σε δύο δεκαετίες το Volkswagen Polo πέρασε σε μέγεθος, και φυσικά σε τεχνολογική εξέλιξη, τα Golf προηγούμενων γενεών.

Σε δύο δεκαετίες το Volkswagen Polo πέρασε σε μέγεθος, και φυσικά σε τεχνολογική εξέλιξη, τα Golf προηγούμενων γενεών. Σημείο των καιρών, καθώς πια, σε μια δύσκολη για τα μεσαία και χαμηλά στρώματα ήπειρο, ένα συμπαγές οικονομικό αυτοκίνητο καλείται να παίξει το ρόλο του μοναδικού αυτοκινήτου μιας οικογένειας.

Σε αυτόν τον καιρό, λοιπόν, και στα 42 του πια χρόνια, η έκτη γενιά του Polo το καθιστά το μεγαλύτερο supermini, υιοθετώντας τεχνολογίες από μεγαλύτερες κατηγορίες. Είναι κατά 8 cm μεγαλύτερο σε μήκος και ξεπερνά τα 4 μέτρα (4,053 μ.), κατά 7 cm σε πλάτος, έχει στείλει τους τροχούς στις άκρες του αμαξώματος για εξοικονόμηση χώρου, ενώ για τις αποσκευές έχει εξασφαλίσει από 355 μέχρι τα 1.155 λίτρα, με τη πτώση των πίσω καθισμάτων.

Ο δεύτερος μεγάλος πυλώνας που βασίζει τη νέα γενιά Polo είναι ο εκμοντερνισμός - το «κλείσιμο του ματιού» στους νέους: τόσο τις αισθητικές αναβαθμίσεις της μάσκας, όσο και κυρίως με τον εν λευκώ ανασχεδιασμό του εσωτερικού διάκοσμου. Ο τελευταίος επιτυγχάνεται με την προσθήκη χρώματος και με τις ποικίλες δυνατότητες εξατομίκευσης, με 14 χρώματα και την ειδική έκδοση Beats.

GEORGIOS KOUTOS

To Polo υιοθετεί τον ψηφιακό πίνακα οργάνων Active Info Display δεύτερης γενιάς, στην οθόνη 11,7 ιντσών πίσω από το τιμόνι -με τρεις διαφορετικές απεικονίσεις-, ενώ η κεντρική οθόνη της κονσόλας, με όλες τις τεχνολογίες συνδεσιμότητας με το Internet και το smartphone, έχει μέγεθος 6,5 ή 8 ιντσών.

Στα του... δρόμου, το Polo βασίζεται στο νέο δάπεδο MQB A0 του Ομίλου VW, που το κάνει 30% πιο άκαμπτο και ελαφρύτερο κατά 100 κιλά! Παράλληλα, με τις ηλεκτρονικές τεχνολογίες, η ανάρτηση διατίθεται και με σπορ ρύθμιση και μειωμένο κατά 15mm ύψος από το έδαφος.

Το νέο Polo σε βενζίνη προσφέρεται με τρικύλινδρο ατμοσφαιρικό μοτέρ 1.0lt MPI 75 ίππων, turbo 1.0 TSI με 95 και 115 ίππους, 1.5 TSI EVO - 150 hp και δίλιτρο TSI με 200 ίππους στην έκδοση GTI! Και με πετρέλαιο (1.6 TDI), αλλά και φυσικό αέριο (1.0 TGI)…

www.driveandtravel.gr

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ