X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Volkswagen Golf TGI με φυσικό αέριο

VERWENDUNG FUR PRESSEZWECKE HONORARFREI

Με διπλό καύσιμο φυσικό αέριο CNG και βενζίνη κυκλοφορεί πλέον το νέο Golf TGI

Το νέο Golf κυκλοφορεί εδώ και καιρό στην ελληνική αγορά, ωστόσο τώρα ήρθε το πλήρωμα του χρόνου να λανσαριστεί και σε έκδοση TGI, με διπλό καύσιμο φυσικό αέριο CNG και βενζίνη.

Η Volkswagen διαθέτει περισσότερα από 20 χρόνια εμπειρίας στην κατασκευή αυτοκινήτων με καύσιμο το φυσικό αέριο CNG, το οποίο προσφέρει οικονομία στη χρήση.

Ο σύγχρονος κινητήρας φυσικού αερίου 1.395 κ.εκ. αποδίδει 110 ίππους με μέγιστη απόδοση ροπής 200 Nm από τις 1.500 έως τις 3.500 σ.α.λ. Επιταχύνει σε 10,6'' στα 0-100 χλμ./ώρα και αναπτύσσει τελική ταχύτητα 195 χλμ./ώρα.

Πάντως, το κύριο χαρακτηριστικό του μοντέλου είναι η μέση κατανάλωση των 3,5 κιλών φυσικού αερίου ανά 100 χλμ., δηλαδή κόστος 3 € στα 100 χλμ!

Ο κινητήρας λειτουργεί κατά προτεραιότητα με φυσικό αέριο κίνησης το οποίο αποθηκεύεται υπό συνθήκες υψηλής πίεσης σε δύο φιάλες φυσικού αερίου CNG χωρητικότητας 7,5 κιλών η κάθε μία (σύνολο 15 κιλά) ενώ η δεξαμενή βενζίνης διατηρείται στα 50 λίτρα. Χάρη στο συνδυασμό των δύο πηγών ενέργειας, προκύπτει μία εντυπωσιακή συνολική τιμή αυτονομίας η οποία ξεπερνάει τα 1.300 χλμ. εκ των οποίων τα 430 χλμ. με φυσικό αέριο. Η εναλλαγή των δύο καυσίμων γίνεται αυτόματα και χωρίς να γίνεται ουσιαστικά αντιληπτή από τον οδηγό ενώ ο πίνακας οργάνων διαθέτει ένδειξη καυσίμου τόσο για το CNG όσο και για τη βενζίνη.

Ο κινητήρας 1.4 TGI - 110 hp συνδυάζεται με 6-τάχυτο μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων ή με το αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη DSG 7 σχέσεων.

Το νέο Golf TGI διατίθεται αποκλειστικά σε 5θυρο αμάξωμα και είναι διαθέσιμο στην ελληνική αγορά με τιμή από 21.800€...

www.driveandtravel.gr

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ