X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Βελτιώσεις ουσίας για την ηλεκτρική Porsche Taycan

Περισσότερη εμβέλεια, περισσότερη συνδεσιμότητα, περισσότερες επιλογές για το πολυτελές "θηρίο".

Εχοντας πολύ μεγάλη αποδοχή στο ευρύ κοινό, οι ηλεκτρικές Taycan και Taycan Cross Turismo (περίπου 20.000 οχήματα παραδόθηκαν μόνο το πρώτο εξάμηνο του 2021, ο αριθμός είναι μόνο ελαφρώς κάτω από το σύνολο του 2020), ετοιμάζονται να εμφανιστούν από τον Σεπτέμβριο με ορισμένες αλλαγές.

Χωρίς καμία μεταβολή στις διαστάσεις, η Taycan φέρει τεχνολογικές εξελίξεις προκειμένου να αυξηθεί η εμβέλεια του αυτοκινήτου, που αγγίζει τα 450 χλμ. στην έκδοση Turbo.

Στις λειτουργίες Normal και Range, ο μπροστινός ηλεκτροκινητήρας αποσυνδέεται σχεδόν πλήρως και απενεργοποιείται στο εύρος μερικών φορτίων στα μοντέλα τετρακίνησης. Επιπλέον, δεν μεταδίδεται καμία κίνηση, σε κανέναν άξονα, όταν το αυτοκίνητο ρολάρει ή είναι σε στάση. Ετσι, μειώνονται οι απώλειες αντίστασης. Οι κινητήρες ενεργοποιούνται ξανά μέσα σε χιλιοστά του δευτερολέπτου, μόνο όταν ο οδηγός ζητήσει περισσότερη ισχύ ή αλλάξει τον τρόπο οδήγησης.

Επίσης, οι λειτουργίες θερμικής διαχείρισης και φόρτισης έχουν βελτιωθεί περαιτέρω. Με το Turbo Charging Planner, η μπαταρία υψηλής τάσης μπορεί τώρα να θερμανθεί σε ελαφρώς υψηλότερη θερμοκρασία από πριν. Αυτό σημαίνει ότι η γρήγορη φόρτιση είναι δυνατή νωρίτερα και σε υψηλότερο επίπεδο φόρτισης. Επιπλέον, η απορριπτόμενη θερμότητα από τα ηλεκτρικά εξαρτήματα, χρησιμοποιείται σε ακόμη μεγαλύτερο βαθμό για τη ρύθμιση της θερμοκρασίας της μπαταρίας.

Οι εκδόσεις παραμένουν ως έχουν, ξεκινώντας από 402 έως 469 ίππους, ανάλογα τη μπαταρία. Στην 4S η ισχύς ανεβαίνει στους 522 ίππους με τη μικρή μπαταρία, και στους 562 με τη μεγάλη, ενώ η Turbo αποδίδει 670 hp και η Turbo S φθάνει στους 750 hp.

Εξάλλου, με τη νέα επιλογή Remote Park Assist, μπορούν να ελέγχουν εξ αποστάσεως οι ελιγμοί στάθμευσης μέσω smartphone, όταν ο οδηγός κινείται μέσα και έξω από τις θέσεις στάθμευσης και χωρίς να χρειάζεται να βρίσκεται πίσω από το τιμόνι. Ο αυτόματος έλεγχος είναι δυνατός τόσο για παράλληλους όσο και για κάθετους χώρους στάθμευσης και γκαράζ. Το σύστημα ανιχνεύει αυτόματα τις θέσεις στάθμευσης και τις μετρά χρησιμοποιώντας τους αισθητήρες υπερήχων του οχήματος και τα συστήματα κάμερας. Εάν υπάρχει αρκετός χώρος, ο οδηγός μπορεί να ξεκινήσει τη διαδικασία στάθμευσης μέσω της εφαρμογής Porsche Connect και στη συνέχεια να βγει από το όχημα. Ο οδηγός παρακολουθεί συνεχώς τη διαδικασία στάθμευσης πατώντας και κρατώντας πατημένο ένα κουμπί στη διεπαφή εφαρμογής του smartphone. Η λειτουργία Remote Park Assist αναλαμβάνει ανεξάρτητα το τιμόνι και τον έλεγχο των κινήσεων προς τα εμπρός και προς τα πίσω του οχήματος. Εάν αφήσει ο οδηγός το κουμπί, το Taycan σταματά αμέσως τον ελιγμό στάθμευσης.

Κι ακόμα, τώρα το Android Auto είναι ενσωματωμένο στην έκτη γενιά του Porsche Communication Management (PCM), μαζί με την υποστήριξη Apple CarPlay για iPhone. Αυτό σημαίνει ότι, πλέον, υποστηρίζεται και smartphone με λειτουργικό σύστημα Google Android. Επιλεγμένες λειτουργίες τηλεφώνου και εφαρμογές smartphone που δεν επηρεάζουν αρνητικά την οδηγική ασφάλεια, μπορούν, τώρα, να λειτουργούν μέσω PCM 6.0 ή φωνητικών εντολών του Βοηθού Google.

Επίσης, ο φωνητικός βοηθός Voice Pilot τώρα καταλαβαίνει ακόμη καλύτερα τις οδηγίες στην καθημερινή γλώσσα. Το δορυφορικό σύστημα πλοήγησης υπολογίζει γρηγορότερα, χρησιμοποιεί κυρίως τη διαδικτυακή αναζήτηση για σημεία ενδιαφέροντος (POI) και εμφανίζει επίσης τις πληροφορίες του με μεγαλύτερη σαφήνεια.

Ανανεωμένα ελαφρώς είναι η διάταξη και το λειτουργικό σύστημα, καθώς υπάρχουν τώρα πέντε επιλογές μενού αντί για τρεις στην αριστερή πλευρά της κεντρικής οθόνης.

Παράλληλα, προστέθηκαν νέα χρώματα, με καταβολές από τη δεκαετία του '90, ενώ για τη φόρτιση στο δρόμο, υπάρχει υπηρεσία φόρτισης Porsche με σχεδόν 200.000 σημεία φόρτισης, σε περισσότερες από 20 χώρες σε ολόκληρη την Ευρώπη, συμπεριλαμβανομένων σχεδόν 6.500 σταθμών φόρτισης DC 50 kW-plus.

Ένα άλλο χαρακτηριστικό είναι η μια αποκλειστική υπηρεσία της Porsche, σύμφωνα με την οποία οι πελάτες μπορούν να φορτίσουν τα ηλεκτρικά ή plug-in υβριδικά μοντέλα Porsche, δωρεάν σε ιδιαίτερα δημοφιλείς προορισμούς. Προσφέρει ήδη περισσότερα από 2.000 σημεία φόρτισης AC σε περισσότερες από 50 χώρες σε τοποθεσίες όπως: επιλεγμένα ξενοδοχεία, εστιατόρια, αεροδρόμια, εμπορικά κέντρα, αθλητικά κλαμπ και μαρίνες, ενώ σε εξέλιξη βρίσκεται η περαιτέρω επέκταση του δικτύου.

Όλες οι λειτουργίες φόρτισης με την υπηρεσία φόρτισης της Porsche, είναι ουδέτερες σε άνθρακα.


ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ