X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Toyota Aygo X: Οδηγήσαμε στην Ελλάδα το ολοκαίνουριο crossover πόλης

TOYOTA AYGO X TOYOTA

Όλα όσα είδαμε στην πρώτη δοκιμή του νέου Aygo X που από χάτσμπακ πόλης έγινε urban crossover και είναι ήδη διαθέσιμο στην ελληνική αγορά.

Το Toyota Aygo έχει γίνει συνώνυμο της οικονομίας, της ευκολίας και του στυλ για όποιον ψάχνει ένα ευέλικτο και αξιόπιστο αυτοκίνητο πόλης. Στην τρίτη του γενιά που μόλις έφτασε στην ελληνική αγορά, απέκτησε ένα “Χ” στην ονομασία του που μόνο τυχαίο δεν είναι.

Βλέπετε, το νέο Aygo ψήλωσε και μεταλλάχθηκε από χάστμπακ σε crossover πόλης. Κίνηση αναμφίβολα έξυπνη από τους Ιάπωνες της Toyota που ξέρουν να “διαβάζουν” την αγορά και τις τάσεις της.

TOYOTA AYGO X TOYOTA

Οι πελάτες θέλουν crossover και SUV, σε κάθε κατηγορία, οπότε το Aygo X – που διαβάζεται Άιγκο Κρος – είναι μια απόλυτα λογική, αν και διόλου αυτονόητη ιδέα.

Γκολ από τα σχεδιαστήρια

Μπορεί να είναι το μικρό της γκάμας, οι σχεδιαστές της ιαπωνικής εταιρίας έδειξαν ωστόσο ιδιαίτερη προσοχή στην εμφάνιση του νέου Aygo X. Το αποτέλεσμα είναι ένα πολύ όμορφο σχήμα που εμπνέει περιπέτεια και δυναμισμό.

Πρόκειται αναμφίβολα για το πιο όμορφο Aygo και ένα από τα ομορφότερα αυτοκίνητα πόλης που έχουμε δει τελευταία. Ο ανταγωνισμός δεν έχει αφήσει άλλωστε περιθώρια χαλάρωσης, αφού ειδικά τα Kia Picanto και Hyundai i10 είχαν ανεβάσει ήδη τον πήχη του σχεδιασμού πολύ ψηλά.

TOYOTA AYGO X TOYOTA

Η διχρωμία στο αμάξωμα τονίζει ακόμη πιο πολύ τον νεανικό χαρακτήρα του μοντέλου. Την ίδια στιγμή, τα πλαστικά προστατευτικά στα φτερά δίνουν τον απαραίτητο crossover τόνο στο αμάξωμα των 3,7 μέτρων. Το παρών δίνει και το χαρακτηριστικό πορτμπαγκάζ με την εξωτερική, εξολοκλήρου γυάλινη επιφάνεια.

Το εσωτερικό του Aygo X θυμίζει περισσότερο το προηγούμενο μοντέλο, τόσο σε αισθητική όσο και χωροταξικά. Ολόκληρο το κεντρικό τμήμα του ταμπλό είναι έτσι διαμορφωμένο ώστε να φιλοξενείται η οθόνη του infotainment (στάνταρ 7’’ ή 9’’ στις πλουσιότερες εκδόσεις).

TOYOTA AYGO X TOYOTA

Το τελευταίο είναι αρκετά εύχρηστο και φιλοξενεί πολλές λειτουργίες, μεταξύ των οποίων η πλοήγηση, η κάμερα οπισθοπορείας και η συνδεσιμότητα μέσω Android Auto και Apple CarPlay.

Μια ακόμη μικρότερη οθόνη βρίσκεται στον πίνακα οργάνων με πληθώρα ενδείξεων που αφορούν την οδήγηση, το αυτοκίνητο και τα συστήματα ασφαλείας.

TOYOTA AYGO X TOYOTA

Οι μεταλλικές, βαμμένες στην απόχρωση του αμαξώματος επιφάνειες στις πόρτες δίνουν χρώμα στο εσωτερικό, ενώ τα υλικά είναι ικανοποιητικά σε ποιότητα και συναρμογή, για τα δεδομένα πάντα της κατηγορίας.

Οι χώροι δεν συγκαταλέγονται στα πλεονεκτήματα του Aygo X. Είναι απλώς επαρκείς για τέσσερις επιβάτες και αποσκευές (231 λίτρα) και υστερούν εμφανώς του κορυφαίου ανταγωνισμού (βλέπε Picanto, i10).

TOYOTA AYGO X TOYOTA

Σβελτάδα και οικονομία πάνε πακέτο

Κάτω από το εμπρός καπό συναντάμε τον γνωστό τρικύλινδρο ατμοσφαιρικό χιλάρη κινητήρα βενζίνης, αναβαθμισμένο σε καίρια σημεία ώστε να καλύπτει τους αυστηρούς νέους κανονισμούς ρύπων. Αποδίδει 72 ίππους και 93 Nm ροπή και συνδυάζεται είτε με μηχανικό κιβώτιο 5 σχέσεων είτε με αυτόματο συνεχούς μεταβαλλόμενης σχέσης CVT.

Είχαμε την ευκαιρία να οδηγήσουμε το Aygo X με μηχανικό κιβώτιο στους δρόμους της Αττικής για μία μέρα. Κινηθήκαμε τόσο στο κέντρο της Αθήνας όσο και στην βουνίσια διαδρομή από Φιλή προς Ελευσίνα.

TOYOTA AYGO X TOYOTA

Το πρώτο που κάνει ιδιαίτερα θετική εντύπωση στο μικρό Toyota είναι η ποιότητα λειτουργίας της ανάρτησης. Απορροφά αποτελεσματικά λακκούβες και ανωμαλίες, αλλά και εντελώς αθόρυβα!

Το τίμημα αφορά την πρόσφυση στην γρήγορη οδήγηση. Αν μπεις επιθετικά στη στροφή θα νιώσεις το εμπρός μέρος να γλιστρά από νωρίς, αντίδραση που ελέγχεται εύκολα καθώς το άφημα του γκαζιού δεν προκαλεί έντονη μετατόπιση του πίσω μέρους. Ακόμη κι αν συμβεί αυτό, τα ηλεκτρονικά συστήματα είναι εκεί για να βοηθήσουν τον οδηγό.

TOYOTA AYGO X TOYOTA

Αν κινείσαι απλώς σβέλτα και χαλαρά, χωρίς να κυνηγάς το χρόνο ή τα όρια του πλαισίου και των ελαστικών, το Aygo X κινείται εξαιρετικά άνετα, ήσυχα και ευχάριστα, προσφέροντας παράλληλα μεγάλη οικονομία.

Το μεγάλο ατού του νέου Aygo X είναι η εξαιρετικά μικρή κατανάλωση, η οποία σύμφωνα με την Toyota είναι μόλις 4,8 lt/100 km. Με εκπομπές CO2 108 g/km, το μικρό Toyota έχει επίσης μηδενικά τέλη κυκλοφορίας και ελευθερία κίνησης στο Δακτύλιο καθημερινά, χωρίς κανένα περιορισμό.

TOYOTA AYGO X TOYOTA

Το μοτέρ σχεδόν δεν ακούγεται στην καμπίνα, ενώ όταν του ζητηθεί επιταχύνει με σθένος το μικρό crossover. Τα 100 km/h από στάση έρχονται σε 14,9’’ και η τελική ταχύτητα φτάνει τα 158 km/h. Το κιβώτιο με τη σειρά του διακρίνεται για την καλή του λειτουργία και την σημαντικά βελτιωμένη αίσθηση σε σχέση με το παρελθόν.

Πλούσιος εξοπλισμός σε δελεαστική τιμή

Οι τιμές του νέου Toyota Aygo X ξεκινούν από 14.370 ευρώ. Στα χρήματα αυτά δεν παίρνετε μόνο ένα στιλάτο και οικονομικό crossover, αλλά και πλούσιο στάνταρ εξοπλισμό που περιλαμβάνει μεταξύ άλλων:

  • Pre-Collision System (PCS) με αυτόματο φρενάρισμα, ανίχνευση οχημάτων, πεζών (μέρα & νύχτα) και δικυκλιστών (την ημέρα).
  • Road Sign Assist που αναγνωρίζει σήματα κυκλοφορίας.
  • Intelligent Adaptive Cruise Control που ρυθμίζει αυτόματα την ταχύτητα στο επιθυμητό όριο.
  • Lane Trace Assist που βοηθά στο να παραμείνει το όχημα εντός της λωρίδας κυκλοφορίας.
  • Οθόνη αφής 7’’ με Android Auto & Apple CarPlay.
  • Οθόνη TFT πολλαπλών πληροφοριών, 4,2’’ στον πίνακα οργάνων.
  • Χειριστήρια ηχοσυστήματος στο τιμόνι.
  • Air-condition.
  • Φώτα LED.
TOYOTA AYGO X TOYOTA

Οι εκδόσεις με αυτόματο κιβώτιο CVT ξεκινούν από 16.070 €, ενώ υπάρχουν και οι εκδόσεις Canvas Top με ανοιγόμενη οροφή και τιμές από 15.870 €. Επίσης σημαντικό είναι ότι, σύμφωνα με την ελληνική αντιπροσωπεία, αυτή τη στιγμή υπάρχει άμεση διαθεσιμότητα με ετοιμοπαράδοτα αυτοκίνητα.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ