X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Το Seat Tarraco και με κιβώτιο DSG στο μοτέρ 1.5 lt – 150 hp

Το Tarraco βγαίνει πλέον με αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων DSG, συνδυαζόμενο με τον turbo κινητήρα βενζίνης 1.5 lt – 150 hp, σε δικίνητη έκδοση.

Μια ακόμη επιλογή αγοράς δίνει η Seat, όσον αφορά το μεγαλύτερο τη τάξει μοντέλο της, το Tarraco. Συγκεκριμένα, το προσφέρει με αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων DSG, συνδυαζόμενο με τον turbo κινητήρα βενζίνης 1.5 lt – 150 hp, σε δικίνητη έκδοση.

Μέχρι τώρα, το αυτόματο κιβώτιο συνόδευε μόνο τις τετρακίνητες εκδόσεις πετρελαίου.

Το προσθιοκίνητο Tarraco 1.5 lt, αποδίδει τους 150 hp μεταξύ 5.000 – 6.000 σ.α.λ., έχοντας μέγιστη ροπή 250 Nm μεταξύ 1.500 – 3.500 σ.α.λ.. Επιταχύνει στα 0-100 χλμ./ώρα σε 9,5 δευτ., αναπτύσσοντας τελική ταχύτητα 195 χλμ./ώρα.

Επίσης, εκπέμπει μεταξύ 160-181 γρ./χλμ. CO2, έχοντας μέση κατανάλωση καυσίμου 7,1-8,0 λίτρα/100 χλμ.

Το Tarraco, σχεδιάστηκε στο ισπανικό εργοστάσιο του Μαρτορέλ και κατασκευάζεται στο γερμανικό εργοστάσιο του Φόλσμπουργκ.

Το λανσάρισμα στην αγορά την προσθιοκίνητηες έκδοσης με DSG, θα ακολουθήσει μια έκδοση FR, στις αρχές του 2020 και στα μέσα της χρονιάς η εξηλεκτρισμένη, plug-in hybrid έκδοση, που θα φορτίζεται από πρίζα...

www.driveandtravel.gr

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ