X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Tο Range Rover Sport P400E ανεβαίνει 999… σκαλοπάτια

Η Range Rover είναι έτοιμη να λανσάρει τους επόμενους μήνες την υβριδική έκδοση του μοντέλου της Sport, με την κωδική ονομασία P400e.

Θέλοντας να δοκιμάσει τα όριά του και τις δυνατότητές του, το βρετανικό SUV βρέθηκε σε έναν από τους πιο επικίνδυνους δρόμους του κόσμου, ο οποίος ανηφορίζει στοβουνό Tianmen στην Κίνα. Το αποτέλεσμα είναι αν μη τι άλλο πρωτόγνωρο.

Γνωρίζουμε ότι οι άνθρωποι της Jaguar Land Rover είναι λάτρεις των extreme συνθηκών, κάτι που μας έχουν αποδείξει και στο παρελθόν. Τώρα, ετοίμασαν κάτι εντελώς ξεχωριστό, ταξιδεύοντας μέχρι την Κίνα.

Εκεί το νέο νέο Sport P400e βρέθηκε σε υψόμετρο1.300 μέτρων και μετά από99 επικίνδυνες κλειστές στροφές και 999 σκαλοπάτια έφτασε σε μία πέτρινη αψίδα, την "Πύλη του Παραδείσου".

H plug-inυβριδική έκδοση του Range Rover Sport, η οποία επισήμως φέρει την ονομασίαP400e διαθέτει τον Ingenium βενζινοκινητήρα των 2.0 lt με απόδοση 300 ίππων, που συνδυάζεται με έναν ηλεκτροκινητήρα απόδοσης 116 ίππων.

Συνδυαστικά, οι δύο μονάδες παράγουν 404 ίππους και ροπή 639 Nm. Το παραπάνω «πακέτο» συνοδεύεται από μπαταρίες ιόντων λιθίου 13,1 kWh, που είναι σε θέση να εξασφαλίσουν αυτονομία κίνησης της τάξης των 51 χλμ. και εκπομπές ρύπων C02 64 γρ./χλμ.

Σύμφωνα με το νέο κύκλο πιστοποίησης της κατανάλωσης το plug-in υβριδικό Range Rover Sport απαιτεί κατά μέσο όρο μόλις 2,8 λίτρα/100 χλμ., ενώ οι δύο κινητήριες μονάδες εξασφαλίσουν επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα σε 6,7 δευτ. και τελική ταχύτητα 220 χλμ./ώρα ή 137 χλμ./ώρα με τη χρήση του ηλεκτροκινητήρα…

www.driveandtravel.gr

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ