X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Το πρώτο plug-in υβριδικό της Toyota

Η Toyota ήταν από τις πρωτοπόρες εταιρείες στην υβριδική τεχνολογία. Παγκόσμιο ντεμπούτο του πρώτου plug-in υβριδικού της στο Auto Show του Λος Άντζελες, με εκπληκτικές επιδόσεις.

Η Toyota ήταν από τις πρωτοπόρες εταιρείες στην υβριδική τεχνολογία, την οποία συνετά υπηρετεί εδώ και δύο δεκαετίες, από το 1997 και την παρουσίαση του Prius πρώτης γενιάς.

Πριν από λίγες ημέρες, κατά την παρουσίαση του ανανεωμένου CH-R στην Πορτογαλία, με το νέο υβριδικό σύστημα που χρησιμοποιεί δίλιτρο κινητήρα σε συνδυασμό με ισχυρό ηλεκτρικό μοτέρ, η Toyota απάντησε σε ερώτησή μου ότι θα προχωρήσει στην παραγωγή αμιγώς ηλεκτρικών μοντέλων, αλλά και plug-in υβριδικών, που θα τα πουλά ανάλογα τις αγορές που δείχνουν ενδιαφέρον.

Παράλληλα, θα διατηρήσει και την mild-hybrid τεχνολογία, που δεν χρειάζεται φόρτιση από πρίζα. Καθένα από τα τρία συστήματα, έχει πλεονεκτήματα. Με τα αμιγώς ηλεκτρικά δεν εκπέμπεις ρύπους, αλλά χρειάζεσαι φόρτιση και ανάπτυξη δικτύου με σταθμούς φόρτισης. Με τα plug-in hybrid, έχεις ηλεκτρική αυτονομία για 40-50 χλμ., μέχρι να ξαναφορτίσεις, ώστε να κινείσαι με μηδενικούς ρύπους, ενώ διαθέτεις και μεγάλη αυτονομία βενζίνης, για κάποιο μακρινό ταξίδι.

Σε μέσο όρο κίνησης, μειώνεις πολύ την κατανάλωση και τους ρύπους. Με τη mild-hybrid τεχνολογία, δεν χρειάζεσαι φόρτιση, μπορείς να κινηθείς παντού χωρίς άγχος αυτονομίας, έχεις περιορισμένη κατανάλωση και μειωμένους ρύπους, όχι όμως σαν τα plug-in hybrid.

Το πρώτο δείγμα γραφής της Toyota, προς την τεχνολογία plug-in hybrid, είναι το RAV4, το πρώτο μοντέλο που δημιούργησε την κατηγορία των SUV οχημάτων αναψυχής / lifestyle.

Η 5η γενιά του μοντέλου, συνοδεύεται, λοιπόν, από το νέο RAV4 Plug-in Hybrid, που θα παρουσιαστεί στο Auto Show του Λος Άντζελες (22 Νοεμβρίου – 1 Δεκεμβρίου). Βασισμένο στην πλατφόρμα GA-K, με εντός και εκτός δρόμου δυνατότητες που παρέχονται από το AWD-i, το ευφυές ηλεκτρικό σύστημα τετρακίνησης, φέρει νέο κινητήρα ισχύος 306 hp / 225 kW. Επιταχύνει στα 0-100 χλμ./ώρα σε 6,2 δευτερόλεπτα, εκπέμποντας κατά μέσο όρο μόλις 30 γρ./χλμ.

Το μοντέλο, μπορεί να διαθέτει τον ίδιο βενζινοκινητήρα Hybrid Dynamic Force 2.5 lt του απλού RAV4 Hybrid, ωστόσο φέρει μια νέα μπαταρία ιόντων λιθίου υψηλής χωρητικότητας και μετατροπέα ώθησης στη μονάδα ελέγχου ισχύος του υβριδικού συστήματος. Μάλιστα, η αυτονομία ηλεκτρικής κίνησης του RAV4 Plug-in Hybrid είναι μεγαλύτερη από 60 χιλιόμετρα.

Το νέο RAV4 Plug-in Hybrid θα λανσαριστεί στην αγορά, στο δεύτερο εξάμηνο του 2020...

www.driveandtravel.gr

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ