X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Το πρώτο πλήρως ηλεκτρικό αγωνιστικό αυτοκίνητο τουρισμού

Η Cupra, η θυγατρική εταιρεία της Seat, δημιούργησε το e-Racer και το πήγε για πρώτη φορά σε πίστα αγώνων για δοκιμές.

Για να μην μπερδευόμαστε, η Cupra είναι πλέον η θυγατρική εταιρεία της Seat, και με αυτό το σήμα θα κατασκευάζονται τα πιο σπορ μοντέλα της ισπανικής φίρμας.

Η Cupra, λοιπόν, δημιούργησε το e-Racer, και το πήγε για πρώτη φορά σε πίστα αγώνων στο Ζάγκρεμπ της Κροατίας, προκειμένου να δοκιμάσει την ενσωμάτωση της ηλεκτρικής μπαταρίας με τα υπόλοιπα εξαρτήματα του οχήματος.

Κάθε ηλεκτρικό και ηλεκτρονικό σύστημα, η μπαταρία, το σύστημα ψύξης και προώθησης είχε προηγουμένως δοκιμαστεί ξεχωριστά. Όλα τα εξαρτήματα ενσωματώθηκαν για πρώτη φορά και η λειτουργία τους δοκιμάστηκε στη πίστα, με πολύ αισιόδοξα αποτελέσματα. Μάλιστα, οι συνθήκες θερμοκρασίας της πίστας επιβεβαίωσαν ότι το CUPRA e-Racer είναι έτοιμο να αντιμετωπίσει τις προκλήσεις του ανταγωνισμού.

Η μπαταρία σε αυτό το πλήρως ηλεκτρικό αγωνιστικό αυτοκίνητο αποτελείται από 6.072 κυκλικά στοιχεία και ισοδυναμεί με μία μπαταρία για 9.000 κινητά τηλέφωνα. Με αυτά τα στοιχεία η αυτονομία του e-Racer καθίσταται απόλυτα συμβατή για να αγωνιστεί στα πλαίσια του νέου θεσμού E-TCR (Electric Touring Car Races).

Τα αποτελέσματα που συγκεντρώθηκαν από αυτές τις δοκιμές θα χρησιμοποιηθούν για την αναπροσαρμογή της ρύθμισης των συστημάτων ώστε το επόμενο βήμα να επικεντρωθεί στην απόδοση του οχήματος...

www.driveandtravel.gr



ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ