X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Το πρώτο Hyundai υψηλών επιδόσεων

HYUNDAI MOTOR EUROPE

Το i30 "Ν" ανοίγει τον κύκλο για μια σειρά ισχυρών εκδόσεων της κορεατικής μάρκας, Hyundai, και υπόσχεται υψηλές επιδόσεις.

Να λοιπόν που και η Hyundai μπήκε στο "παιχνίδι" των σπορ εκδόσεων. Αφότου παρουσίασε το ολοκαίνουργιο i30, το οποίο αναμένεται σύντομα στην αγορά, βάσισε πάνω του την έκδοση «N», σηματοδοτώντας μια νέα εποχή για τη Hyundai Motor. Κι αυτό διότι εισάγει το πρώτο μοντέλο υψηλών επιδόσεων της σειρά N.

Τώρα, όσον αφορά το "Ν", προέρχεται από το σχήματα ενός σικέιν πίστας, αν και περισσότερο ταιριάζει το S. Ωστόσο, πήρε και τα αρχικά της κορεατικής πόλης Namyang, όπου «γεννήθηκε», αλλά και της πίστας του Nürburgring, όπου ολοκληρώθηκε.

Η Hyundai αναφέρει ότι το i30 "N" θέτει την οδηγική συγκίνηση στο επίκεντρο. Γνώμονας δεν ήταν οι επιδόσεις σε RPM (Rounds Per Minute - στροφές ανά λεπτό) αλλά σε BPM (driver heart - Beats Per Minute, ήτοι… παλμοί καρδιάς ανά λεπτό).

HYUNDAI MOTOR EUROPE

Έχουμε και λέμε λοιπόν…

Το μοντέλο τροφοδοτείται από έναν κινητήρα 4κύλινδρο T-GDI turbo 2.0 lt, που αποδίδει έως 275 ίππους με 353 Nm ροπής, υψηλή απόκριση και γραμμική ισχύ εξόδου.

Διαθέτει τεχνολογικά: Electronic Limited Slip Differential (ηλεκτρονικό διαφορικό), Electronic Controlled Suspension (ηλεκτρονικά ρυθμιζόμενη ανάρτηση), Rev Matching, Launch Control (για εκρηκτική επιτάχυνση), ελαστικά High-Performance, lap timer και άλλα χαρακτηριστικά.

Πέραν αυτών, ο οδηγός θα μπορεί να επιλέξει ανάμεσα σε πέντε διαφορετικές λειτουργίες οδήγησης, συμπεριλαμβανομένων των λειτουργιών N και N Custom, ώστε να διαμορφώσει το οδηγικό του στυλ ανάλογα τις συνθήκες.

www.driveandtravel.gr

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ