X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

To Opel Ampera-e πρωταγωνιστής και σε αγώνες

Συμμετείχε στο 8ο ράλι ηλεκτρικών αυτοκινήτων North European E-Mobile Rally, το οποίο διοργανώθηκε από την Ένωση ECO-Mobility e.V.

Το ράλι ηλεκτρικών αυτοκινήτων δεν αφορούσε τον καλύτερο χρόνο και το ποιος θα φτάσει στον τερματισμό μπροστά από τους υπόλοιπους. Αντίθετα, ο οδηγός και ο συνοδηγός κάθε πληρώματος είχαν να αντιμετωπίσουν δύσκολες ασκήσεις και time trials. Ανάλογα με τις ικανότητές τους τα πληρώματα ήταν χωρισμένα σε κατηγορίες "sporty" και "touristic".

Συνολικά 37 αυτοκίνητα, με δύο Ampera-e ανάμεσά τους, αντιμετώπισαν τις προκλήσεις του αγώνα που ξεκίνησε από το πανεπιστήμιο GreenTEC του Enge Sande, περίπου 30 χιλιόμετρα δυτικά του Flensburg, στη Γερμανία, διέσχισε τα σύνορα με τη Δανία και συνέχισε μέχρι το λιμάνι Aabenraa της Βαλτικής για στάση και πιθανή επαναφόρτιση.

Από εκεί, η διαδρομή επέστρεψε στο Schleswig-Holstein Flensburg, όπου ήταν ο τερματισμός της ημέρας. Την Κυριακή, το πρόγραμμα περιλάμβανε ειδικές διαδρομές στο Flensburg, στο Goldelund και στο Enge.

Το ηλεκτρικό μοντέλο της Opel δεν αναγκάστηκε να εξαντλήσει την αυτονομία του με μία φόρτιση, που αγγίζει τα 520 χιλιόμετρα, σύμφωνα με τις προδιαγραφές του Νέου Ευρωπαϊκού Κύκλου Οδήγησης (NEDC).

www.driveandtravel.gr

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ