X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Το νέο Jeep Compass στην Αυτοκίνηση 2017

Το νέο Jeep Compass είναι πολύ πιο ικανό από όσο δείχνει η πολυτελής εικόνα και αίσθησή του.

Η Jeep κομίζει στον ευρωπαϊκό "πυρετό" των Crossover, στη μικρομεσαία κατηγορία εδώ (ανάμεσα στο Renegade και το Cherokee, δηλαδή), τις αμερικανικές προδιαγραφές και την εκτός δρόμου -βαριά- ιστορία του. Με άλλα λόγια, είναι πολύ πιο ικανό από όσο δείχνει η πολυτελής εικόνα και αίσθησή του - ειδικά στην έκδοση Trailhawk, που φέρει όλες τις διαθέσιμες της Jeep τεχνολογίες τετρακίνησης.

Το Compass υιοθετεί τα προηγμένα συστήματα Jeep Active Drive και Jeep Active Drive Low, ικανά να μεταφέρουν -αυτόματα- ακόμα και το 100% της ροπής στον καθένα τροχό όποτε χρειαστεί, τα οποία συνδυάζονται με το Jeep Selec-Terrain που παρέχει ως πέντε διαφορετικές ρυθμίσεις: τις Auto, Snow για χιόνι, Sand για άμμο και Mud για τη λάσπη, καθώς και τη Rock –για ολισθηρές πετρώδεις επιφάνειες- στο Trailhawk!

Για λόγους οικονομίας καυσίμου η μετάδοση στον πίσω άξονα αποσυνδέεται όποτε δεν χρειάζεται, ενώ ο οδηγός αντίθετα έχει και την επιλογή 4WD "Lock", μόνιμης τετρακίνησης. Στο άκρο της τελευταίας βρίσκεται το Trailhawk, που είναι επιπλέον 2,5 εκατ. πιο πάνω από έδαφος (στα 21,6 εκατ. σύνολο), ειδικούς προφυλακτήρες για αυξημένη γωνία προσέγγισης και διαφυγής και πιο "περιπετειώδεις" αισθητικές παρεμβάσεις.

Πίσω από τις διάσημες επτά γρίλιες της Jeep και τα LED φώτα και ανάμεσα στους τετραγωνισμένους θόλους των τροχών, φιλοξενείται ένας κινητήρας βενζίνης -1.4 Turbo με 140 ή 170 ίππους- ή δύο πετρελαίου, ένας 1.6 κι ένας δίλιτρος. Τέλος, στην προερχόμενη από τη δυτική όχθη εικόνα του εσωτερικού, ο πίνακας οργάνων φιλοξενεί μια οθόνη LED 3,5 ή 7,0 ιντσών, και η κεντρική κονσόλα μια οθόνη αφής 8,4" με το σύστημα πολυμέσων Uconnect, και ενσωματωμένο Apple CarPlay και Android Auto.

www.driveandtravel.gr

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ