X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

"Το μέλλον ανήκει σε όλους"

Νέο δόγμα, νέο λογότυπο και Jürgen Klopp στην καμπάνια του νέου Insignia.

Πολλές αλλαγές στην Opel μετά την εξαγορά της από τον όμιλο PSA Peugeot Citroen. Η φιλοσοφία της και το όραμά της για τη συνέχεια πήραν νέα στροφή.

"Το μέλλον ανήκει σε όλους", είναι λοιπόν το νέο δόγμα της Opel και αποτυπώνει τις προσδοκίες της εταιρείας. Η Opel εκδημοκρατίζει τις μελλοντικές τεχνολογίες και τις κάνει προσιτές σε όλους. Αυτή η φιλοσοφία είναι βαθιά ριζωμένη στην ιστορία της μάρκας και τεκμηριώνεται από ορόσημα όπως η καθιέρωση του τριοδικού καταλυτικού μετατροπέα (1989), η τοποθέτηση αερόσακων κανονικού μεγέθους σε όλα τα επιβατικά αυτοκίνητα (1995), το ντεμπούτο του συστήματος προσωπικής υποστήριξης και συνδεσιμότητας Opel OnStar (2015) και το λανσάρισμα του επαναστατικού ηλεκτρικού αυτοκινήτου Opel Ampera-e με αυτονομία 520 χλμ. (σύμφωνα με τον κύκλο NEDC).

Η cross-media καμπάνια για τη νέα ναυαρχίδα Insignia είναι η πρώτη που περιλαμβάνει το νέο δόγμα τα μάρκας και το ανανεωμένο λογότυπο Opel με το σήμα του κεραυνού. Ο Jürgen Klopp, ο Γερμανός προπονητής ποδοσφαίρου (τώρα στη Λίβερπουλ) είναι ο ιδανικός πρεσβευτής του νέου δόγματος της μάρκας.

Η βιομηχανία αυτοκινήτου αλλάζει ταχύτερα και πιο δραστικά από ποτέ. Το όχημα δεν βρίσκεται πλέον στο επίκεντρο του ενδιαφέροντος. Μετατοπίζεται στην ανθρώπινη μετακίνηση. Μία εκ βάθρων αλλαγή φιλοσοφίας! Το ‘μηχανικό’ γίνεται ‘ψηφιακό’, το ‘καύσιμο’ αντικαθίσταται από τον ‘ηλεκτρισμό’, και η ιδιοκτησία αυτοκινήτων δίνει τη θέση της σε λύσεις μετακίνησης προσαρμοσμένες στις εκάστοτε ανάγκες.

Πέντε λέξεις, ένα μήνυμα: η Opel προσφέρει καινοτομίες σε όλους

Το νέο δόγμα υπογραμμίζει τις δύο πλευρές της ‘τοποθέτησης’ (positioning) της μάρκας Opel: "Το μέλλον…" δείχνει ότι οι προηγμένες λύσεις μετακίνησης είναι εφικτές μόνο με συνεχείς καινοτομίες, κάτι για το οποίο η Opel αγωνίζεται καθημερινά. Το "… ανήκει σε όλους" τονίζει ότι αυτές οι λύσεις και οι μελλοντικές τεχνολογίες δεν είναι αποκλειστικές μόνο για ολίγους και εκλεκτούς αλλά προορίζονται για όλους.

Η Opel ήταν ανέκαθεν πρωτοπόρος στον εκδημοκρατισμό καινοτομιών και premium τεχνολογιών. Η καθιέρωση του τριοδικού καταλυτικού μετατροπέα και η τοποθέτηση αερόσακων κανονικού μεγέθους σε όλα τα επιβατικά αυτοκίνητα είναι ορόσημα στους τομείς περιβαλλοντικής προστασίας και ατομικής ασφάλειας. Πρόσφατα παραδείγματα είναι οι πρωτοποριακοί προβολείς IntelliLux LED® matrix στις κατηγορίες μεσαίων και συμπαγών μοντέλων, το σύστημα προσωπικής συνδεσιμότητας και υποστήριξης Opel OnStar και το επαναστατικό ηλεκτρικό αυτοκίνητο Opel Ampera-e.

Οι τεχνολογίες αυτές κάνουν την οδήγηση ασφαλέστερη και πιο ευχάριστη, δηλαδή καλύτερη για τον άνθρωπο. Γι’ αυτό, η Opel επιθυμεί να συμβάλλει θετικά σε ένα πιο ανθρώπινο κόσμο μετακίνησης. Έναν μελλοντικό κόσμο με αυτόνομα, ηλεκτρικά οχήματα, με τα οποία οι άνθρωποι θα μπορούν να κινούνται συνεχώς και να είναι συνδεδεμένοι μεταξύ τους – σύμφωνα με το δόγμα "Το μέλλον ανήκει σε όλους" που συμβολίζει την πεποίθηση ότι μπορούμε να είμαστε κυρίαρχοι του μέλλοντος μόνο ενωμένοι.

Το ξεκίνημα μιας νέας εποχής υποδηλώνει και το νέο Opel Blitz. Η έμφαση δίνεται στην ουσία. Γι’ αυτό και οι οδηγίες για τον επανασχεδιασμό του λογοτύπου της Opel ήταν η σαφήνεια και η απλότητα. Επομένως, όλα τα κανάλια επικοινωνίας θα χρησιμοποιούν από σήμερα ένα λογότυπο Opel με ‘καθαρή’ 2D εμφάνιση. Προφανώς, τα βασικά συστατικά στοιχεία του λογοτύπου της Opel παραμένουν – με τον κύκλο ως σύμβολο του τροχού και την αστραπή ως δείγμα καθαρής ενέργειας. Αναγνωρίσιμο με μια ματιά: απλό – σαφές – ξεκάθαρο.

Πώς επιτυγχάνεται ένα σύγχρονο ηγετικό στυλ: Νέο Insignia με premium τεχνολογία για όλους

Το νέο μοντέλο είναι το πρώτο αυτοκίνητο μαζικής παραγωγής με το νέο λογότυπο – σ’ αυτή την περίπτωση σε 3D – και προσφέρει τη μεγαλύτερη γκάμα ευφυών τεχνολογιών από οποιοδήποτε άλλο μοντέλο της κατηγορίας. Μεταξύ αυτών είναι το πρωτοποριακό σύστημα φωτισμού IntelliLux LED® matrix, ένα υπερσύγχρονο σύστημα, ευφυή συστήματα υποστήριξης οδηγού και οθόνη head-up.

Μία ελκυστική προσφορά κυρίως για πελάτες που μέχρι τώρα δείχνουν περισσότερο ενδιαφέρον για πολυτελείς premium μάρκες. Το νέο Insignia κατασκευάζεται στη Γερμανία και η νέα καμπάνια επικοινωνίας 360-μοιρών ανοίγει με το σλόγκαν "Γερμανική τεχνολογία για όλους" και τον πρεσβευτή της Opel, Jürgen Klopp σε πρωταγωνιστικό ρόλο.

www.driveandtravel.gr

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ