X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Θέλω να κυκλοφορώ ηλεκτρικά και Solo

Πληθαίνουν οι προτάσεις ηλεκτρικών αυτοκινήτων, οι οποίες καλύπτουν όλα τα γούστα και τις ανάγκες μετακίνησης.

Η άγνωστη στο ελληνικό κοινό και ίσως και σε πολλούς Ευρωπαίους, ElectraMeccanica, παρουσίασε προ ημερών την 3 γενιά ενός ξεχωριστού ηλεκτρικού μοντέλου, του Solo.

Το όνομά του στα ιταλικά σημαίνει "μόνος" και δεν είναι τυχαία η ονομασία καθώς πρόκειται για ένα μονοθέσιο μοντέλο δρόμου και μάλιστα τρίτροχο, με δυο μπροστά και έναν πίσω τροχό.

Επίσης, πέραν του ιταλικού ονόματος του οχήματος και η ίδια η εταιρεία έχει ιταλικές καταβολές, καθώς ιδρύθηκε στο Τορίνο το 1959, ως Intermeccanica. Ακολουθώντας την πορεία του χρήματος, όπως η ίδια αναφέρει στο βιογραφικό της, μετακόμισε το 1975 στο Λος Αντζελες, όπου κατασκεύαζε ρεπλίκες της Porsche 356 και από εκεί το 1981 πήγε στο Βανκούβερ του Καναδά, όπου άλλαξε και η φιλοσοφία της εταιρείας και το όνομά της. Το 2012 παρουσίασε την πρώτη εκδοχή του ηλεκτρικού Solo και το 2016 τη δεύτερη, η οποία κυκλοφόρησε το 2018 ως Nasdaq: Solo. Τώρα, η 3 γενιά του μοντέλο, ακόμα πιο βελτιωμένη, υπόσχεται τεράστια μείωση των ετήσιων εξόδων για τον ιδιοκτήτη, που θα είναι απαλλαγμένος από τη βενζίνη και από τα περιττά σέρβις.

Εξυπνα σχεδιασμένο, πισωκίνητο, με ηλεκτρικό μοτέρ ισχύος 53 ίππων, βασίζεται σε ένα ελαφρύ πλαίσιο με χαρακτηριστικά αεροδιαστημικής. Εχει μήνος 3,10 μ., πλάτος 1,44 μ., ύψος 1,34 μ. και μεταξόνιο 2,03 μ., στοιχεία που το καθιστούν ευρύχωρο για τον οδηγό.

Φέρει φώτα ημέρας, προβολείς LED, ηλεκτρικό τιμόνι, ηλεκτρικό χειρόφρενο, δισκόφρενα, ελαστικά 135-70 R15 (εμπρός) - 215-40 R16 (πίσω), σύμπλεγμα ψηφιακών οργάνων LCD, απομακρυσμένη είσοδος χωρίς κλειδί, ηλεκτρικά παράθυρα και καθρέπτες, ηχοσύστημα με Bluetooth και θύρα USB, ρυθμιζόμενο κάθισμα 4 κατευθύνσεων, κάμερα πίσω όψης, πορτ-μπαγκάζ, κλιματισμό και εξωτερικούς θερμαινόμενους καθρέφτες.

Η υγρόψυκτη μπαταρία 17,3 kWh, χαρίζει 160 χλμ. αυτονομία, με το Solo να επιταχύνει στα 0-100 χλμ./ώρα σε 10 δευτ. και να αναπτύσσει τελική ταχύτητα 128 χλμ. Για φόρτιση σε σταθμό 220V (επίπεδο 2), χρειάζονται 2,5 ώρες για 15% -90% αυτονομίας, ενώ σε 110V (επίπεδο 1), 8 ώρες για περίπου 60%. Η δε εγγύηση της μπαταρίας, είναι 5 χρόνια

Η τιμή του κυμαίνεται κάτω από τα 20.000 δολάρια, ωστόσο δεν γνωρίζουμε αν θα εισαχθεί στην Ευρώπη. Αυτό δεν σημαίνει ότι κάποιος, δεν μπορεί να το παραγγείλει και να κυκλοφορεί Solo!

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ