X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Θα μπορούσε να κυκλοφορεί ακόμα αυτό το Skoda;

Ωρα για λίγη νοσταλγία με το POPULAR της Skoda που ήταν ένα από τα πιο δημοφιλή μοντέλα της εταιρίας μεταξύ δύο Παγκοσμίων Πολέμων.

Η αυτοκίνηση αλλάζει και βέβαια τα σύγχρονα μοντέλα δεν έχουν καμία σχέση με τα παλιά. Όμως, είναι η νοσταλγία που σε κάνει να ανατρέχεις στο παρελθόν, να βρίσκεις μοντέλα ξεχωριστά, που θα μπορούσαν κυκλοφορώντας σήμερα, να τραβήξουν αμέσως το βλέμμα του κόσμου.

Το πιο δημοφιλές αυτοκίνητο της Skoda, μεταξύ των δύο Παγκόσμιων Πολέμων, ήταν το POPULAR. Ωστόσο, το best seller της μάρκας από τη Mlada Boleslav, που παρουσιάστηκε το 1934, συνέχισε να αυξάνεται σε διαστάσεις και ισχύ κινητήρα.

Το μοντέλο της μεσαίας κατηγορίας, άνοιξε έτσι χώρο σε μια σειρά μοντέλων, για μια πιο προσιτή εναλλακτική λύση: το 995 POPULAR 'Liduška' με έναν υδρόψυκτο τετρακύλινδρο κινητήρα. Η εξέλιξη ξεκίνησε το 1936 (βγήκε στην αγορά το 1938) με πρωτότυπα μοντέλα που ο κατασκευαστής από τη Βοημία χρησιμοποίησε για να πειραματιστεί με ασυνήθιστα συστήματα κίνησης. Δύο από αυτά τα πρωτότυπα, τα αποκαλούμενα SKODA SAGITTA (40 εκ. μικρότερα του Liduška), επιβιώνουν μέχρι σήμερα.

Μετά από μια εκτεταμένη ανακατασκευή, το μεταλλικό καφέ SKODA SAGITTA coupé, του 1936, με συρόμενα παράθυρα στις πλευρικές πόρτες, είναι πλέον μέρος της μόνιμης έκθεσης στο εργαστήριο του Μουσείου SKODA. Από τα συνολικά οκτώ πρωτότυπα, ένα ακόμα coupe έχει επιβιώσει και περιμένει την ανακατασκευή του στην αποθήκη του μουσείου.

Στο SKODA SAGITTA, ο αερόψυκτος, δικύλιδρος, τετράχρονος κινητήρας σε διάταξη V, τοποθετημένος μπροστά από τον μπροστινό άξονα, είναι σχεδιασμένος από την SKODA, 844 κ.εκ. και αποδίδει 15 hp, μεταφέροντας τη ροπή στους πίσω τροχούς. Ζυγίζοντας μόλις 580 κιλά, ανέπτυσσε μέγιστη ταχύτητα 70 χλμ./ώρα…

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ