X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

ΚΑΥΣΙΜΑ

Τέσσερα αυτοκίνητα κατά μέσο όρο μένουν από βενζίνη κάθε μέρα στην Αθήνα

ΑΚΙΝΗΤΟΠΟΙΗΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ ΛΟΓΩ ΒΛΑΒΗΣ EUROKINISSI

Το φαινόμενο έχει αυξηθεί ιδιαίτερα το τελευταίο διάστημα, σύμφωνα με στοιχεία του Κέντρου Διαχείρισης Κυκλοφορίας.

Τα μισά αυτοκίνητα που ακινητοποιούνται καθημερινά στην Αθήνα, είναι επειδή μένουν από καύσιμο, σύμφωνα με άρθρο της Καθημερινής σχετικά με την κίνηση στην πρωτεύουσα.

Όπως αναφέρει το ρεπορτάζ της Αλεξάνδρας Κασσίμη, τα έκτακτα περιστατικά που περιλαμβάνουν είτε κάποια σύγκρουση είτε ακινητοποίηση οχήματος λόγω βλάβης έχουν διπλασιαστεί το τελευταίο διάστημα και σύμφωνα με τα στοιχεία του Κέντρου Διαχείρισης Κυκλοφορίας, ανέρχονται σε οκτώ την ημέρα κατά μέσο όρο, με τα μισά από αυτά να αφορούν σε οχήματα που έχουν “μείνει” από καύσιμα.

Όπως εξηγεί ο σύμβουλος Διαχείρισης Κυκλοφορίας και Οδικής Ασφάλειας της Περιφέρειας Αττικής κ. Κίμων Λογοθέτης, αυτό παρατηρείται κυρίως τώρα τελευταία. Η εξήγηση που δίνει ο ίδιος, είναι ότι οι οδηγοί δεν έχουν προσαρμοστεί ακόμα στις νέες αυξημένες τιμές των καυσίμων.

Έτσι, είναι αρκετοί εκείνοι που συνεχίζουν να ανεφοδιάζουν το αυτοκίνητό τους πληρώνοντας το ίδιο ποσό στο πρατήριο, π.χ. 10 ευρώ, χωρίς να συνειδητοποιούν ότι η ποσότητα καυσίμου που αντιστοιχεί σε αυτά τα χρήματα είναι πλέον σημαντικά λιγότερη και συνεπώς αρκεί για μικρότερη απόσταση.

Από την πλευράς μας θα προσθέσουμε ότι η αύξηση στα ακινητοποιημένα οχήματα προφανώς οφείλεται και στο ότι κυκλοφορούν πλέον πολλά παλιά αυτοκίνητα στους ελληνικούς δρόμους που είναι πιθανότερο να παρουσιάσουν κάποια βλάβη, καθώς και αρκετά που οι ιδιοκτήτες τους αδυνατούν να συντηρήσουν σωστά λόγω της ακρίβειας.

TAGS ΚΑΥΣΙΜΑ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ