X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Τέλος στο πετρέλαιο η Porsche

Η Porche αποφάσισε να κάνει στροφή στην ηλεκτρονική τεχνολογία, ανακοινώνοντας πως σταματά τις πωλήσεις, αλλά και την παραγωγή όλων των πετρελαιοκίνητων εκδόσεων που υπάρχουν στη γκάμα των μοντέλων της

Με επίσημη ανακοίνωση, η Porsche σταματά τις πωλήσεις, αλλά και την παραγωγή όλων των πετρελαιοκίνητων εκδόσεων που υπάρχουν στη γκάμα των μοντέλων της, Macan S Diesel και Panamera 4S Diesel. Η απόφαση αυτή της Porsche έρχεται ως συνέχεια της απόφασης της γερμανικής εταιρείας να μην προσφέρει έκδοση πετρελαίου στη νέα γενιάς Cayenne.

Σύμφωνα με βρετανικά ΜΜΕ, ο λόγος για αυτή την απόφαση της Porsche έχει να κάνει από τη μια με τις χαμηλές πωλήσεις των δύο παραπάνω μοντέλων, ενώ από την άλλη δεν αποκλείεται να συνδέεται και με τη νέα μέτρηση κατανάλωσης και ρύπων WLTP που θα ξεκινήσει να εφαρμόζεται από τον προσεχή Σεπτέμβριο. Βάση των νέων προδιαγραφών, η Porsche θα έπρεπε να κάνει αρκετές επεμβάσεις στους κινητήρες πετρελαίου για να μην αυξήσουν τα επίπεδα ρύπων.

Σε αντίθεση πάντως με το πετρέλαιο, η Porsche θα αναπτύξει πολύ περισσότερο τις υβριδικές επιλογές των μοντέλων της, αλλά και την ηλεκτροκίνηση. Ήδη οι πωλήσεις της υβριδικής, plug-in έκδοσης της Panamera έχουν φτάσει στο 50% των συνολικών πωλήσεων του συγκεκριμένου μοντέλου, σε σχέση με το 15% που είχε μέχρι σήμερα η αντίστοιχη πετρελαιοκίνητη έκδοση. Παράλληλα, και ειδικά στην ηλεκτροκίνηση, η Porsche θα παρουσιάσει το 2019 το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό της μοντέλο, την τετράθυρη Mission E, της οποίας η ισχύ θα κυμαίνεται από 402 έως 670 ίππους.

Ήδη από το 2017, διάφορα στελέχη της Porsche είχαν αναφέρει ότι η γερμανική εταιρεία δεν έχει στο μυαλό της να συνεχίσει την κατασκευή πετρελαιοκινητήρων για τα μοντέλα της…

www.driveandtravel.gr

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ