X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Τα καθίσματα του Focus είναι καλύτερα από έμπλαστρο!

Τα καθίσματα οδηγού και συνοδηγού του Ford Focus σχεδιάστηκαν με 18 κατευθύνσεις και πιστοποιήθηκε επίσημα ότι ανακουφίζουν από τους πόνους της πλάτης.

Καθημερινά, οι περισσότεροι οδηγοί παραμένουν στο αυτοκίνητό τους για αρκετές ώρες. Αν μάλιστα ο τρόπος που κάθονται δεν είναι σωστός, δηλαδή αν δεν έχουν ρυθμίσει ιδανικά τη θέση τους, τότε είναι σίγουρο ότι αργά ή γρήγορα θα επέλθουν πόνοι στην πλάτη ή την οσφυϊκή χώρα.

Οι μηχανικοί της Ford, δούλεψαν πολύ και στα επιμέρους τμήματα του νέου Focus, προσφέρoντας καθίσματα οδηγού και συνοδηγού με ρύθμιση 18 κατευθύνσεων, για μέγιστη στήριξη και ανακούφιση. Μάλιστα, τα καθίσματα αυτά απέσπασαν τη σφραγίδα έγκρισης του κορυφαίου οργανισμού υγείας της σπονδυλικής στήλης, Aktion Gesunder Rücken e.V. (AGR), «Για πιο Υγιή Πλάτη». Το Focus είναι το πρώτο Ford με αναγνώριση από την ανεξάρτητη επιτροπή του AGR, την οποία απαρτίζουν ειδικοί από διάφορα ιατρικά πεδία και πιστοποιήθηκε επειδή το κάθισμα προσαρμόζεται στη θέση του επιβάτη, αντί ο επιβάτης να προσαρμόζει τη θέση του στο κάθισμα.

Κατά μέσο όρο, οι Ευρωπαίοι οδηγούν τα οχήματά τους για περίπου μία ώρα κάθε μέρα, χωρίς να περιλαμβάνεται ο χρόνος που είναι μποτιλιαρισμένοι στην κυκλοφορία ή ψάχνουν χώρο στάθμευσης. Μία έρευνα στη Βρετανία, έδειξε ότι το 75% των οδηγών υποφέρει από πόνους στην πλάτη, εξ αιτίας της κακής στάσης του σώματος, κάτι που μπορεί επίσης να προκαλέσει πόνο του αυχένα, μυϊκή κόπωση και κακή κυκλοφορία του αίματος, με αποτέλεσμα ο οδηγός να κουράζεται πιο γρήγορα.

© AKTION GESUNDER RUCKEN E.V.

To κάθισμα του νέου Focus έχει ρυθμίσεις 18 κατευθύνσεων, σε: ύψος, μήκος και κλίση, πέραν της υποστήριξης πλάτης, αυχένα (ρύθμιση προσκέφαλου τεσσάρων κατευθύνσεων) και μηρού (επέκταση υποστήριξης των ποδιών). Η οσφυϊκή υποστήριξη τεσσάρων κατευθύνσεων ελέγχεται ηλεκτρονικά από ένα διακόπτη στο πλάι του καθίσματος.

Oι ειδικοί καθισμάτων της Ford πραγματοποίησαν δοκιμές με άνδρες και γυναίκες οδηγούς διαφορετικού ύψους, βάρους και σωματότυπου προκειμένου να πετύχουν τη βέλτιστη σχεδίαση. Τα τεστ αντοχής περιελάμβαναν 150.000χιλιόμετρα οδήγησης σε πραγματικές συνθήκες, και με τη χρήση του ρομποτικού προσομοιωτή Robutt της Ford, που συμπτύσσει συνολική χρήση 10 χρόνων σε τρεις ημέρες καθώς κάθεται, αναπηδά και περιστρέφεται στο κάθισμα 7.500 φορές.

To Focus διαθέτει επίσης τεχνολογία ανίχνευση λακκουβών, για καλύτερη άνεση, ενώ οι πίσω επιβάτες έχουν στη διάθεσή τους 5 εκατοστά μεγαλύτερη απόσταση γονάτων και 6 εκατοστά περισσότερο χώρο για τους ώμους σε σχέση με την προηγούμενη γενιά Focus…

www.driveandtravel.gr

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ