X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Τα ηλεκτρικά Peugeot e-208 και Tesla Model 3, τα γρηγορότερα στην κατηγορία τους

Η αυτονομία και η χαμηλή κατανάλωση της μπαταρίας του το έκαναν να ξεχωρίσει, ενώ το πλήρωμα που το οδήγησε αναδείχθηκε επίσης, το γρηγορότερο πλήρωμα στη συγκεκριμένη κατηγορία.

Τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα έχουν ιδιαιτερότητες, όπως έχω γράψει κατ’ επανάληψη. Ο τρόπος οδήγησης διαφέρει αρκετά από τα συμβατικά αυτοκίνητα, καθώς η κατανάλωση ενέργειας κυμαίνεται ανάλογα την ταχύτητα ή την επιτάχυνση και η βέλτιστη στρατηγική για να μην… μείνεις από ενέργεια στη μέση του πουθενά, είναι να γνωρίζεις την αυτονομία του οχήματος, το πιο κοντινό σημείο φόρτισης και τον ιδανικό τρόπο οδήγησης.

Στη Λιθουανία, για 6 η συνεχή χρονιά, πραγματοποιήθηκε προ ημερών ένας αγώνας 300 χιλιομέτρων, με τη συμμετοχή 22 αμιγώς ηλεκτρικών αυτοκινήτων που χωρίστηκαν σε δύο κατηγορίες.

Μάλιστα, ο αγώνας «Ignitis ON: get to know Lithuania», είχε και περιπέτεια, καθώς πριν την έναρξη του αγώνα, δόθηκε σε κάθε πλήρωμα μια λίστα με διάφορα σημεία ενδιαφέροντος στη Λιθουανία. Κάθε πλήρωμα δημιούργησε τη δική του διαδρομή, η οποία έπρεπε να περάσει από τουλάχιστον 3 σημεία ενδιαφέροντος.

Το Peugeot e-208 επικράτησε όλων των ανταγωνιστών του στην πρώτη κατηγορία, καθώς με πλήρωμα τους Vitoldas Milius και Aidas Bubinas, κάλυψε σχεδόν ολόκληρη την απόσταση των 305 χλμ. με τη μέγιστη επιτρεπόμενη ταχύτητα.Το Peugeot e-208 κάλυψε 305 χλμ σε 3 ώρες και 59 λεπτά, σημειώνοντας κατά 4 λεπτά καλύτερο χρόνο από το δεύτερο αντίπαλο.

Το Peugeot e-208 πέτυχε σε μη αστικές συνθήκες (αγροτικούς δρόμους και αυτοκινητόδρομους), κατά μέσο όρο 13,6kWh/ 100 χλμ., κατανάλωση σχεδόν ίδια με εκείνη που υποδεικνύουν οι δοκιμές WLTP (13,3kWh/ 100 χλμ.) για συνθήκες πόλης.

Με χρόνο, 5 ώρες, 47 λεπτά και 14 δευτερόλεπτα, δεύτερη τερμάτισε μια Porsche Taycan και τρίτο ένα Kia Niro. Σε άλλες επιμέρους αξιολογήσεις, το VW e-up! πέτυχε την καλύτερη κατανάλωση ενέργειας στα 100 χλμ., ήτοι μόνο 8,9 kWh. Επίσης, ένα Hyundai Kona Electric κάλυψε συνολική απόσταση 710 χλμ., τη στιγμή που η επίσημη αυτονομία είναι 482 χλμ.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ