X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Στον δρόμο με το Opel Grandland X 1.2 AT8

Οδηγούμε την έκδοση Opel Grandland X 1.2 AT8 με το μικρότερο κινητήρα και το μεγαλύτερο κιβώτιο ταχυτήτων.

Σαν κάποτε, όχι και πολύ παλιά, έλεγες σε κάποιον ότι θα υπάρχει μεγάλο σε όγκο αμάξωμα, με μικρού κυβισμού κινητήρα και μάλιστα ότι ταιριάζει μια χαρά, μπορεί και να ένιωθες τον χλευασμό του.

Ομως, οι μηχανικοί κάνουν θαύματα και στην περίπτωση του Opel Grandland X, κατάφεραν να το συνδυάσουν με το μικρότερο τη τάξει κινητήρα του ομίλου PSA Peugeot Citroen, στον οποίο ανήκει πλέον η Opel. Μάλιστα, το μοτέρ βενζίνης, turbo 1.2 lt, αποδίδει 130 ολοζώντανους ίππους με 230 Nm ροπής, από τις 1750 σ.α.λ. Συνεργαζόμενο με το νέο, 8άρι αυτόματο κιβώτιο, αποδίδει εξαιρετικά, με ομαλές αλλαγές και χαμηλή κατανάλωση, που μπορεί να κρατηθεί οριακά πάνω από τα 8 λίτρα στα 100 χλμ.

Κι όλα αυτά τηρουμένων των αναλογιών, καθώς το αμάξωμα ζυγίζει 1393 κιλά, αρκετά βαρύ, αλλά αναφερόμαστε σε ένα μεσαίο SUV, μήκους 4,477 μ.

Το Grandland X, παραμένει ελκυστικό και φρέσκο στο μάτι, με διχρωμία στο αμάξωμα, περιμετρικά προστατευτικά, ποδιές εμπρός και πίσω. Πρόκειται για ένα χαρακτηριστικό SUV που μοιράζεται την ίδια πλατφόρμα με το Peugeot 3008, όπως επίσης και τα μηχανικά μέρη (κινητήρα – κιβώτιο), ωστόσο έχει διαφορετική ρύθμιση στην ανάρτηση και διαφορετική σχεδίαση, έξω και μέσα.

Καλοστημένο στο δρόμο, με τιμόνι που “κόβει” στα στροφιλίκια, απορροφά τις ανωμαλίες και χωρίς να βάζει φωτιά στην άσφαλτο, διότι δεν είναι αυτός ο προορισμός του, επιταχύνει καλά με 104 δευτ. στα 0-100 χλμ./ώρα, έχοντας και 194 χλμ./ώρα τελικής ταχύτητας.

Θα το προτιμήσουν οι οικογενειάρχες, και περισσότερο οι γυναίκες οδηγοί με το αυτόματοι κιβώτιο, έχοντας μεγάλο χώρο πορτ-μπαγκάζ, στα 517 λίτρα.

Εντός ανταγωνισμού και οι τιμές, ανάλογα την έκδοση εξοπλισμού, από 25.700 ευρώ...

www.driveandtravel.gr

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ