X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Στον δρόμο με τη νέα Mercedes CLA Coupe

Μαγνήτης η νέα CLA Coupe, καθώς συγκεντρώνει πάνω της όλα τα βλέμματα στον δρόμο. Ειδικά σε αυτό το ματ χρώμα δοκιμής με τις μαύρες ζάντες, τα στόματα έμεναν ανοικτά για ώρα.

Μαγνήτης η νέα CLA Coupe, καθώς συγκεντρώνει πάνω της όλα τα βλέμματα στον δρόμο. Ειδικά σε αυτό το ματ χρώμα δοκιμής με τις μαύρες ζάντες, τα στόματα έμεναν ανοικτά για ώρα. Ισως είναι ο καλύτερος συνδυασμός αμαξώματος coupe και χρώματος, που κερδίζει τις πρώτες εντυπώσεις.

Η CLA πρωτοεμφανίστηκε το 2013 καταγράφοντας εξαιρετικά εμπορικά πορεία. Η νέα έκδοση, βασισμένη στο πάτωμα της A-Class, από την οποία δανείζεται πολλά στοιχεία όπως μοτέρ, πίνακα οργάνων κ.ά, ξεχωρίζει για το 4θυμο αμάξωμα, έχοντας και πιο σπορτίφ χαρακτηριστικά. Σε σχέση με την προηγούμενη έκδοση, έχει αυξημένες διαστάσεις με μήκος 4,688 μ. και πλάτος 1,830 μ. Με αυξημένο μεταξόνιο (2,729 μ.) και μεγαλύτερα μετατρόχια, διαθέτει περισσότερο χώρο στην καμπίνα, άφθονο πορτμπαγκάζ (460 λίτρα) και εν γένει εκτός από εντυπωσιακό, είναι άνετο και λειτουργικό σύνολο.

Σχεδιαστικά, δεν χρειάζεται να πεις πολλά διότι τα βλέπεις όλα στο εξωτερικό, ωστόσο στην καμπίνα αξίζει να πούμε ότι το κόκπιτ είναι δανεισμένο από την A-Class κι αυτό είναι γνώριμο στοιχείο της γερμανικής μάρκας. Ξεχωρίζει ο μεγάλος πίνακας οργάνων με ενσωματωμένη την οθόνης αφής, οι αεραγωγοί – τουρμπίνες και το σύστημα πολυμέσων MBUX που κάνει απίστευτα πράγματα με φωνητικές εντολές. Υψηλού επιπέδου τα υλικά τα καμπίνας, μαλακά πλαστικά, δέρμα και αλκαντάρα, αλουμίνιο στα πεντάλ, το τιμόνι και σε άλλες λεπτομέρειες. Εντυπωσιάζει και ο επίπεδος διακόπτης αφής, που αλλάζεις πανεύκολα τις λειτουργίες στο σύστημα πολυμέσων.

Οσον αφορά στους χώρους, πέντε ενήλικες θα βολευτούν, χάρη στους αυξημένους χώρους.

Τώρα, για τη δοκιμή είχα στη διάθεσή μου το μοτέρ 1.332 κ.εκ. στην έκδοση CLA 200, που αποδίδει 163 ίππους. Είναι ροπάτο μοτέρ, ταιριάζει γάντι με την προκλητική εμφάνιση του αυτοκινήτου και συνεργάζεται ιδανικά με το 7άρι κιβώτιο διπλού συμπλέκτη, με αλλαγές και από το τιμόνι, για ακόμα πιο σπορτίφ αίσθηση. Στις χαμηλές στροφές είναι απολαυστική αλλά όσο ανεβαίνουν οι στροφές δεν φανερώνει τη μεγάλη ισχύ. Ωστόσο κινείται απροβλημάτιστα, ακόμα και γεμάτη επιβάτες, που αυξάνουν τα 1.400 κιλά του απόβαρου.

Επιταχύνει σε 8,5 δευτ. στα 0-100 χλμ./ώρα, ενώ αναπτύσσει τελική ταχύτητα 229 χλμ./ώρα, την οποία δεν χρειάζεται να πιάσεις στον δρόμο. Αλλωστε υπάρχουν και τα όρια ταχύτητας και βέβαια η κατανάλωση. Οδηγώντας εντός ορίων, κρατάς την μέση κατανάλωση στα 6,5 λίτρα / 100 χλμ., νούμερο απόλυτα ικανοποιητικό.

Αεροδυναμικό το αμάξωμα, παρά γερά χάρη στα μεγαλύτερα μετατρόχια, δεν εμφανίζει περιττές κλίσεις, η ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων πίσω κάνει καλά τη δουλειά της, όπως και η πιο φαρδιά αντιστρεπτική δοκός. Γενικά ευχαριστήθηκα οδηγώντας την CLA 200, διότι κινείται πολύ πάνω από τον μέσο όρο της κατηγορίας και δικαιολογεί τον premium χαρακτήρα της.

Οι τιμές της CLA ξεκινούν από 32.250 ευρώ, με την έκδοση δοκιμής που είχε περισσότερα έξτρα, να φθάνει τις 35.500 ευρώ…

www.driveandtravel.gr

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ