X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Στο τιμόνι του νέου Audi Q3

Η δεύτερη γενιά του Audi Q3, δίνει πραγματικά το κάτι παραπάνω σε αίσθηση ποιότητας, προσεγμένης σχεδίασης και τελευταίας γενιάς εξοπλισμού άνεσης και ασφάλειας.

Ένα ανώτερης αισθητικής μοντέλο είχα στη διάθεσή μου, για τη δοκιμαστική οδήγηση, τις προηγούμενες ημέρες. Η δεύτερη γενιά του Audi Q3, δίνει πραγματικά το κάτι παραπάνω σε αίσθηση ποιότητας, προσεγμένης σχεδίασης και τελευταίας γενιάς εξοπλισμού άνεσης και ασφάλειας.

Η S Line, η έκδοση δοκιμής, είχε το πλεονέκτημα του κορυφαίου εξοπλισμού και σε εμφάνιση, συνοδευόμενη με ένα χρώμα που έκανε «μπαμ» στο δρόμο. Πάντως και η απλή έκδοση είναι αρκετά σπορτίφ, διότι οι σχεδιαστές κατάφεραν να φιλοτεχνήσουν περίτεχνα το αμάξωμα του Q3, το οποίο ανανεώθηκε σημαντικά, στη δεύτερη γενιά του.

Εχοντας στοιχεία από το μεγαλύτερο Q8, έφθασε σε μήκος στα 4,485 μ., τα 1,856 πλάτος και 1,585 μ. ύψος, ενώ η αύξηση του μεταξονίου κατά 7,7 εκ., το εκτόξευσαν στα 2,681 μ., αυξάνοντας παράλληλα τους χώρους για τους επιβάτες των πίσω καθισμάτων και του χώρου αποσκευών στα 530 λίτρα. Ένα ακόμα χαρακτηριστικό που διαμορφώνει τον χώρο στην καμπίνα, είναι το γεγονός ότι ο πάγκος των πίσω καθισμάτων (διαιρούμενες οι πλάτες κατά 40:20:40), μετακινείται προς τα εμπρός κατά 15 εκ.

Για τη φόρτωση, εξυπηρετεί το χαμηλό ύψος των 74,8 εκ., με την ηλεκτρομηχανικά υποβοηθούμενη πόρτα του χώρου αποσκευών, να ανοίγει ή να κλείνει με μία κίνηση του ποδιού.

Τώρα, παρατηρώντας το ξεχωρίζουμε τους στενούς προβολείς με τεχνολογία LED, την εντυπωσιακή πολυγωνική μάσκα, με τις χρωμιωμένες γρίλιες, τους μεγάλους αεραγωγούς στις άκρες του προφυλακτήρα, τα περιμετρικά προστατευτικά στο χρώμα του αμαξώματος, την διακριτική αεροτομή πίσω, τον διαχύτη χαμηλά και το νέο λογότυπο που διευκρινίζει ποια έκδοση είναι. Και για να μην μπερδευτείτε, το 35 TFSI, απλά σημαίνει ότι πρόκειται για την έκδοση με τον κινητήρα turbo 1.5 lt με τους 150 hp.

Ιδιαίτερα κομψή η καμπίνα, με οδηγοκεντρικό κόκπιτ, σπορ τιμόνι, δερμάτινο με χειριστήρια, πεντάλ αλουμινίου στην S Line έκδοση της δοκιμής μας, ψηφιακό πίνακα οργάνων με οθόνη 12,5 ιντσών, την οποία μπορούμε να διαχειριστούμε από το πολυλειτουργικό τιμόνι και MMI radio plus με οθόνη αφής 10,1 ιντσών.

Κι επειδή, στη σύγχρονη εποχή θέλουμε όλο και περισσότερο εξοπλισμό σε τεχνολογία άνεσης, εφοδιάζεται με πληθώρα συστήματα πολυμέσων για συνδεσιμότητα με smartphone και πλοήγηση, με δεδομένα σε πραγματικό χρόνο.

Σε εξοπλισμό ασφάλειας, διαθέτει ρυθμιστή ταχύτητας, σύστημα διατήρησης λωρίδας κυκλοφορίας, υποβοήθησε εκκίνησης σε ανηφόρα, σύστημα υποβοήθησης στάθμευσης (park assist), σύστημα ελέγχου διασταύρωσης (cross traffic assist), σύστημα πρόληψης και αποφυγής σύγκρουσης (Audi pre sense front safety system) και άλλα.

Η έκδοση δοκιμής 35TFSI, με μοτέρ βενζίνης 1.5 lt – 150 hp, συνδυάστηκε με το 7άρι κιβώτιο S tronic, με αλλαγές ταχυτήτων και από τις μανέτες πίσω από το τιμόνι. Μου αρέσει να οδηγώ με αυτόν τον τρόπο, ειδικά όταν χρειάζεται να κάνω συχνές αλλαγές στις ταχύτητες, προκειμένου να έχω ακόμα μεγαλύτερη αμεσότητα.

Επιταχύνει αρκετά έως πολύ καλά, στέκεται αρχοντικά στον δρόμο, έχει καλά φρένα και το μοτέρ όταν ζορίζεται αποδίδει ικανοποιητικά.

Η ανάρτηση, με MacPherson μπροστά και πολλαπλούς συνδέσμους πίσω, είναι κάπως σκληρή στην έκδοση δοκιμής), ενώ η κατανάλωση πέφτει και κάτω από τα 9 λίτρα στα 100 χλμ.

Με κόστος στα 40.220 ευρώ, το Audi Q3 S Line, είναι μια έκδοση που ό,τι πληρώνεις παίρνεις, διότι διαθέτει πλούσιο εξοπλισμό. Αν θελήσεις κάτι λιγότερο, αλλά χωρίς να στερείται τα απαραίτητα σε ασφάλεια, συνδεσιμότητα και άνεση, τότε οι τιμές ξεκινούν από τις 32.900 ευρώ, που θεωρώ ότι είναι άκρως ανταγωνιστική…

www.driveandtravel.gr

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ