X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Στο τιμόνι της νέας Mercedes SLC

Δύο μόνο κοινά γράμματα έχει η νέα ανοικτή πρόκληση της Mercedes, με την προηγούμενη εκδοχή. Η SLK που γνωρίζαμε, έχει παραχωρήσει τη θέση της στην SLC.

Ένα μοντέλο, που διατηρεί τη φιλοσοφία του διθέσιου roadster με σκληρή οροφή και πίσω κίνηση. Σχεδιαστικά είναι άκρως προκλητική με την χρωμιωμένη μάσκα και το χρώμιο στο σπόιλερ, ενώ στο πλάι δεσπόζουν τα «βράγχια», για την ενίσχυση της ψύξης του κινητήρα, ενώ πίσω κυριαρχούν οι δύο απολήξεις της εξάτμισης στις άκρες.

Εξίσου εντυπωσιακή, είναι και η καμπίνα, με τα δερμάτινα καθίσματα, τους αεραγωγούς τύπου τουρμπίνας, και την δυναμική κονσόλα, με τον μικρό λεβιέ για το αυτόματο κιβώτιο, που έχει και δυνατότητα χειροκίνητων αλλαγών στις σχέσεις, κάτι που γίνεται και από τις μανέτες στο τιμόνι.

Καθισμένος χαμηλά, νιώθεις σαν να μπαίνεις σε καρτ και η εκκίνηση γίνεται με το κλειδί, με τον γλυκό ήχο που παράγεται να σε προδιαθέτει για γρήγορο ξεκίνημα, που επιτυγχάνεται και τον μικρό λεβιέ πίσω από το τιμόνι (κλασική Mercedes). Το 9G-Tronic κιβώτιο, έχει άμεσες αλλαγές στις σχέσεις, κάτι που σε ευχαριστεί με την εκρηκτικότητα, ειδικά στην επιλογή του προγράμματος Sport+, μέσω του DYNAMIC SELECT. Υπάρχουν βέβαια και οι επιλογές ECO, COMFORT, SPORT και Individual, για οδήγηση οικονομική, πιο άνετη.

Το μοτέρ των 1595 κ.εκ. με τους 156 κρίνεται επαρκές και μπερδεύει το λογότυπο SLC 180 στο πίσω μέρος. Με turbo και άμεσο ψεκασμό είναι ζωντανός και αποδοτικός στις χαμηλές στροφές, ενώ αν θέλεις να «παίξεις» με το τιμόνι, μπορείς να απενεργοποιήσεις μερικώς το ESP. Το αυτοκίνητο μπαίνει καλά στις στροφές, ενώ η πίσω ανάρτηση είναι κάπως σκληρή. Όμως, η φιλοσοφία του αυτοκινήτου είναι σπορ και δεν θα μπορούσε να έχει πολύ διαφορετική αίσθηση στον δρόμο.

Η οροφή, ανοίγει μόνον όταν είναι σταματημένο το όχημα και η διαδικασία είναι εύκολη. Απόλαυσα πολύ οδηγώντας με ανοικτή την οροφή και με σηκωμένα τα παράθυρα, που ακόμα και με δυνατό αεράκι, δεν είχα πρόβλημα αέρα στην καμπίνα.

Η νέα Mercedes SLC είναι για εκείνους που δεν έχουν υποχρεώσεις πέραν των δύο, εκτός κι αν έχουν και δεύτερο αυτοκίνητο…

www.driveandtravel.gr

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ