X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Στο τιμόνι της BMW Active Tourer

Αν σου έλεγαν ότι θα οδηγείς προσθιοκίνητη BMW στη σημερινή εποχή, θα έλεγες "ναι", όλα γίνονται, καθώς η συνέργεια των εταιρειών και η εκμετάλλευση των κοινών πλατφορμών, οδηγεί σε νέα δεδομένα.

Έτσι και η Active Tourer της BMW, η οποία βασίζεται στο πάτωμα του mini που κυκλοφορεί τώρα, το οποίο βέβαια είναι προσθιοκίνητο, εξ ου και προσθιοκίνητη Avtive Tourer.

Ουσιαστικά πρόκειται για την πολυμορφική έκδοση της BMW. Σε μια εποχή που τα SUV γνωρίζουν μεγάλη άνθηση και που η BMW έχει σπουδαίους εκπροσώπους (Χ1, Χ2, Χ3 κ.ά), έχει καταφέρει να δημιουργήσει ένα σύνολο με κάπως υπερυψωμένες θέσεις, που να θυμίζει SUV, αλλά με χώρους που παραπέμπουν σαφώς στο πολυμορφικό MPV.

Σε διαστάσεις έχει το μήκος της Χ1 (4,55 μ.), ενώ το μήκος του μεταξονίου (2,78 μ.) βοηθά για την άνετη φιλοξενία 5 ενήλικων επιβατών, έχοντας και μεγάλο χώρο αποσκευών (645 λίτρα), που αυξάνεται με την αναδίπλωση των πίσω καθισμάτων, τα οποία είναι τρία και σύρονται εμπρός – πίσω αυτόνομα.

Κι αν σχεδιαστικά και χωροταξικά η BMW Active Tourer είναι αρεστή, σε επίπεδο κινητήρων δεν υπολείπεται καθόλου. Στη δοκιμή μας, στην έκδοση 218i, είχαμε το μοτέρ βενζίνης 1.5 lt – 136 hp. Ένα τρικύλινδρο σύνολο απόλυτα ισορροπημένο, αποδοτικό όταν θέλεις επιτάχυνση αλλά και οικονομικό με τα 8,5 λίτρα στα 100 χλμ., μέση κατανάλωση που σημείωσα οδηγώντας την εντός και εκτός πόλης.

Συνεργάζεται δε με το 7άρι Steptronic κιβώτιο διπλού συμπλέκτη, που εξυπηρετεί πολύ στην πόλη, έχοντας πάντα τη δυνατότητα και της χειροκίνητης λειτουργίας.

Εκείνο που μου άρεσε ιδιαίτερα, ήταν το πάτημα του αυτοκινήτου στα στροφιλίκια, που δεν θύμισε ότι πράγματι οδηγείς προσθιοκίνητη BMW, καθώς και η εργονομία της καμπίνας, με πληθώρα θηκών για μικροαντικείμενα. Η οθόνη αφής, το ηλεκτρικό χειρόφρενο και το σύστημα infortainment για τις λειτουργίες του BMW ConnectedDrive, αλλά και το Driver Experience Control με τα τρία προγράμματα του (Eco Pro, Comfort και Sport), συνθέτουν τις παροχές που χρειάζεσαι σε ένα σύγχρονο αυτοκίνητο, μαζί βέβαια με την πληθώρα των ηλεκτρονικών συστημάτων ασφάλειας και υποστήριξης οδηγού.

Συμπερασματικά, η εναλλακτική πρόταση στον καταιγισμό των SUV, ονομάζεται BMW Active Tourer, με πολλές αρετές…

www.driveandtravel.gr

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ