X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Στην Ελλάδα τα υβριδικά Subaru Forester και XV e-Boxer

Μετά την πανευρωπαϊκή τους παρουσίαση πέρυσι τον Μάρτιο στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης, τα υβριδικά Subaru Forester και XV με το χαρακτηριστικό e-Boxer, έφθασαν στην Ελλάδα.

Το βελτιωμένο σύστημα κίνησης που φέρουν, μέρος της υβριδικής τεχνολογίας, μειώνει την κατανάλωση (-11%, στα 8,1 λίτρα στα 100 χλμ.) και ελαφρώς τις εκπομπές ρύπων (185 γρ./χλμ.), με στόχο να προσεγγίσουν τις αυξημένες απαιτήσεις που ορίζει η Ευρωπαϊκή Επιτροπή.

Το Forester e-Boxer, έχει ελάχιστες σχεδιαστικές αλλαγές, εμπρός, στο πλάι και πίσω, που βελτιώνουν την αεροδυναμική, ενώ σε διαστάσεις έχει μήκος 4,625 μ. (+1,5 εκ.), πλάτος 1,815 μ. (2,0 εκ.) και ύψος 1,730 μ. (-5 εκ.).

Οι αυξημένες διαστάσεις πρόσθεσαν 2 εκ. στον χώρο ανάμεσα στους δύο εμπρός επιβάτες και ακόμα 3,3 εκ. στον χώρο για τα πόδια των πίσω επιβατών, ενώ αυξήθηκε λίγο και ο διαθέσιμος χώρος αποσκευών (509 λίτρα).

Με 22 εκ. απόσταση από το έδαφος, 20,2 μοίρες γωνία προσέγγισης, 21,5 μοίρες γωνία ράμπας και 25,8 μοίρες γωνία διαφυγής, το Forester e-Boxer παραμένει ένα απόλυτα αξιόπιστο αυτοκίνητο στις εκτός δρόμου διαδρομές, ενώ αποδεικνύεται ιδιαίτερα ικανό και σε πλάγιες κινήσεις, καθώς το εξυπηρετεί πολύ το χαμηλό κέντρο βάρους με τον επίπεδο κινητήρα boxer.

Βέβαια, το βάρος αυξήθηκε κατά 110 κιλά λόγω της μπαταρίας, φθάνοντας στα 1.656 κιλά με οδηγό, ενώ η ελκτική ικανότητα αγγίζει τα 1.870 κιλά.

Το πιο σημαντικό χαρακτηριστικό του μοντέλου, είναι ο ειδικά εξελιγμένος για την ευρωπαϊκή αγορά, κινητήρας 2.0 lt, ισχύος 150 hp (110 kW) μεταξύ 5.600-6.000 σ.α.λ., με ροπή 194 Nm στις 4.000 σ.α.λ.

Με 80% νέα εξαρτήματα, το μοντέλο διατηρεί τα πλεονεκτήματα του χαμηλού κέντρου βάρους και της ισορροπίας του Symmetrical AWD κι αυτό επειδή ο ηλεκτροκινητήρας 16,7 hp (12,3 kW), με 66 Nm ροπής, είναι τοποθετημένος πολύ κοντά στο κέντρο βάρους του οχήματος (ενσωματωμένος στο κιβώτιο CVT). Επίσης, η μπαταρία τάσης 118v και ισχύος 13,5 kW, όπως και τα υπόλοιπα εξαρτήματα (μετασχηματιστής DC/DC, εναλλάκτης ηλεκτροκινητήρα), βρίσκονται πάνω από τον πίσω άξονα, χαμηλώνοντας κι άλλο το κέντρο βάρους και δίνοντας ακόμα πιο ισορροπημένη κατανομή του βάρους του οχήματος εμπρός/πίσω σε σχέση με το προηγούμενο μοντέλο.

Παρά την ύπαρξη του ηλεκτροκινητήρα, η συνολική ισχύς δεν αυξήθηκε (παραμένει στους 150 ίππους), όμως το όφελος προκύπτει στον οδηγό από την ροπή που παρέχεται από τον ηλεκτροκινητήρα, κυρίως στις χαμηλές στροφές και ταχύτητες.

Η διαφορά του υβριδικού συστήματος της Subaru από άλλα αντίστοιχα συστήματα, είναι ότι το αυτοκίνητο κατά την εκκίνηση χρησιμοποιεί το θερμικό μοτέρ και εν συνεχεία παρεμβαίνει το ηλεκτρικό μοτέρ σε χαμηλές ταχύτητες, προσφέροντας ηλεκτρική λειτουργία και περιορίζοντας την κατανάλωση.

Το Forester e-Boxer διαθέτει και X-Mode, που παρέχει σημαντικά αυξημένη ροπή, όπως και σύστημα διαχείρισης απόδοσης κινητήρα SI Drive, που επιτρέπει στον οδηγό την παραμετροποίηση των χαρακτηριστικών επιτάχυνσης, επιλέγοντας μεταξύ των λειτουργιών “Intelligent” και “Sport”. Πέραν τούτου, ο οδηγός μπορεί να βλέπει ανά πάσα στιγμή και το ποσοστό υποβοήθησης του ηλεκτροκινητήρα.

Οδηγικά, η υψηλή ακαμψία του πλαισίου επιτρέπει τη μέγιστη εκμετάλλευση των δυνατοτήτων της ανάρτησης, ενώ η οπίσθια αντιστρεπτική δοκός είναι τοποθετημένη απευθείας στο πλαίσιο περιορίζοντας έτσι τις ταλαντώσεις του αμαξώματος.

Η Subaru εφοδιάζει και την υβριδική έκδοση με όλα τα σύγχρονα συστήματα ενεργητικής και παθητικής ασφάλειας. Διαθέτει Active Torque Vectoring, για καλύτερο χειρισμό στις στροφές, Pre-Collision Braking, Adaptive Cruise Control, Lead Vehicle Start Alert, Pre-Collision Throttle Management, Lane Departure Warning, Lane Sway Warning, Lane Keep Assist, Steering responsive head lights, Rear cross traffic alert, High beam assist, Blind spot detection και Reverse Automatic Braking, που αποτελεί το Σύστημα Υποβοήθησης κατά την Οπισθοπορεία και λειτουργεί σε 2 επίπεδα προειδοποίησης.

Μάλιστα, όλες οι βασικές πληροφορίες του συστήματος ασφάλειας EyeSight v3, προβάλλονται στη βάση του παρμπρίζ μέσω υψηλής φωτεινότητας LED

Στον εξοπλισμό, περιλαμβάνεται και η νέα οθόνη πολλαπλών λειτουργιών με παροχή ισχύος.

Οι τιμές του Forester e-Boxer ξεκινούν από 39.950 ευρώ.

Οσον αφορά για το XV e-Boxer, φέρει ακριβώς το ίδιο υβριδικό σύστημα κίνησης, ωστόσο με 1.553 κιλά με οδηγό (+110 κιλά), η μέση κατανάλωση είναι 7,9 λίτρα στα 100 χλμ. και οι εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα στα 180 γρ./χλμ., σύμφωνα με το νέο πρότυπο μετρήσεων (WLTP).

Οι τιμές ξεκινούν από 37.500 ευρώ…

www.driveandtravel.gr

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ