X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Στα χιόνια δοκιμάζεται η νέα BMW X3

TOM KIRKPATRICK

Η BMW, αρκετό καιρό πριν λανσάρει στην αγορά τη νέα Χ3, την έστειλε για χειμερινές, όχι διακοπές αλλά δοκιμές, σε απόλυτα λευκό τοπίο.

Κάθε νέο μοντέλο υποβάλλεται σε δοκιμές, οι οποίες ανάλογα τη μάρκα, φθάνουν να είναι και εξαντλητικές. Οι δοκιμές πραγματοποιούνται σε ακραίες καιρικές συνθήκες, σε χιόνια, με πολύ χαμηλές θερμοκρασίες, αλλά και σε ερήμους με πολύ υψηλές.

Η BMW, αρκετό καιρό πριν λανσάρει στην αγορά τη νέα Χ3, την έστειλε για χειμερινές, όχι διακοπές αλλά δοκιμές, σε απόλυτα λευκό τοπίο.

Κι αυτό διότι οι εκτεταμένες επιφάνειες πάγου σε παγωμένες λίμνες και πολυάριθμοι έρημοι δρόμοι με παχύ στρώμα χιονιού εξασφαλίζουν εξαιρετικές συνθήκες για την ιδανική ρύθμιση των επιλογών που παρέχει η λειτουργία Driving Experience Control, πάντα με γνώμονα τη μέγιστη οδηγική απόλαυση και τη βέλτιστη ασφάλεια στην οδήγηση. Κατά συνέπεια, οι μηχανικοί είναι σε θέση να αισθανθούν τη δυναμική συμπεριφορά του αυτοκινήτου με μεγαλύτερη ακρίβεια και να συγχρονίσουν τον έλεγχο των συστημάτων υποβοήθησης του οδηγού όπως Dynamic Stability Control (DSC) ή Dynamic Traction Control (DTC) και να συντονίσουν τη λειτουργία τους με το σύνολο του αυτοκινήτου.

Στο πλαίσιο των τελικών χειμερινών δοκιμών, η ομάδα δοκιμαστών της BMW ολοκλήρωσε ένα επίπονο πρόγραμμα στη Βόρεια Σουηδία. Στα περίχωρα της μικρής πόλης Arjeplog, μοντέλα προ-παραγωγής της νέας BMW X3 έπρεπε να αποδείξουν ότι μπορούν να αντέξουν στο κρύο, στο χιόνι και στον πάγο...

www.driveandtravel.gr

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ