X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Skoda Kodiaq 2.0 TDI 4x4 DSG 190hp

Δεν υπάρχει τίποτα που το Kodiaq να μην κάνει πολύ καλά, όμως αυτή η έκδοσή του, τα κάνει όλα στον υπερθετικό βαθμό.

Δεν υπάρχει τίποτα που το Kodiaq να μην κάνει πολύ καλά -έχει άπλετους χώρους, όλα τα τεχνολογικά μέρη του ομίλου VW, συμπαθητικό σχέδιο και καλή τιμή-, όμως αυτή η έκδοσή του, τα κάνει όλα στον υπερθετικό βαθμό. Δίλιτρη, πετρελαίου, 190 ίππων, με τετρακίνηση και αυτόματο κιβώτιο DSG, κάνει το πρώτο SUV της ιστορίας της Skoda μια ορατή απειλή για καθιερωμένα, ακόμα και premium, αυτοκίνητα.

Πρώτον, ο κινητήρας: ο 2.0 TDI -στην ισχυρότερη από τις δύο εκδοχές του- δεν έχει κανένα πρόβλημα να κινήσει τα 1.752 κιλά αυτής της έκδοσης του Kodiaq, με τρόπο που όχι μόνο να μην κρεμάει ποτέ (μετά, ίσως, από της αρχική ραθυμία κάθε diesel κινητήρα στις πρώτες στροφές), αλλά και να πετυχαίνει επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα σε 8,6'', τελική ταχύτητα 210 χλμ./ώρα, και μαζί να κρατά -με ήπιο τέμπο- την κατανάλωση πετρελαίου όχι πολύ μακριά από τα 6,5λίτραl/100χλμ.

Συνδυάζεται με το 7 ταχυτήτων DSG κιβώτιο διπλού συμπλέκτη που έχει βελούδινη λειτουργία στην πόλη και στο ταξίδι, ανεπαίσθητη, ενώ και στο σβέλτο τέμπο δεν αργεί σχεδόν καθόλου.

SKODA

Η ηλεκτρονικά ελεγχόμενη τετρακίνηση του Kodiaq, στο μεταξύ, σημαίνει ότι ο οδηγός έχει τις επιλογές Normal, Comfort, Sport, Eco και Individual αναλόγως των συνθηκών στις οποίες κινείται, αλλά σ' αυτή την έκδοση και το πρόγραμμα Off Road.

Μαζί με το σύστημα Adaptive Chassis Control (αμορτισέρ με ηλεκτρονική απόσβεση), την πλατφόρμα MQB, το ακριβές τιμόνι και τους τροχούς 19 ιντσών, το Kodiaq αυτό δεν περιορίζεται στην άρτια άνεση σε άσφαλτο-χώμα και στην ποιότητα κύλισης στο ταξίδι, αλλά καταφέρνει κιόλας να πετυχαίνει αρκετά καλούς στόχους πρόσφυσης, για το βάρος και το ύψος του - ειδικά στο πρόγραμμα Sport, που κάνει πιο δυναμική την απόκριση της ανάρτησης, του τιμονιού και των αλλαγών ταχυτήτων.

Με μήκος που πλησιάζει οριακά τα 4,7 μέτρα, και μεταξόνιο 2,79 μ., το Kodiaq έχει άπλετους χώρους για τους επιβάτες, και 720-2.065 λίτρα για τις αποσκευές! Σ' αυτήν την έκδοση, ωστόσο, είναι και κορυφαίο εντός-και-εκτός δρόμου…

www.driveandtravel.gr

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ