X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Σκίτσο η ιδέα για το VW ID.3 Cabrio

Design sketch VOLKSWAGEN AG

H Volkswagen δίνει στη δημοσιότητα μία πρώτη σχεδιαστική προσέγγιση ενός ID.3 Cabrio, με σκοπό να σφυγμομετρήσει την κοινή γνώμη.

Φαίνεται ότι η όρεξη για cabrio αυτοκίνητα, έχει ανοίξει για τα καλά στη VW. Η γερμανική μάρκα, έχοντας λανσάρει –με επιτυχία- το T-Roc σε τετραθέσια, cabrio εκδοχή με υφασμάτινη οροφή, τώρα στην εποχή της ηλεκτροκίνησης θέλει να κάνει κάτι αντίστοιχο και με ένα ηλεκτρικό μοντέλο.

Μολονότι τα ηλεκτρικά έχουν ιδιαιτερότητες, ειδικά στο θέμα της αεροδυναμικής, ώστε να περιορίζει την κατανάλωση ενέργειας και να αυξάνει την αυτονομία, κάτι που σημαίνει ότι ένα ανοικτό αυτοκίνητο έχει μεγαλύτερη αεροδυναμική αντίσταση από ένα κλειστό, εντούτοις τα πρώτα σχέδια, της πρωτότυπης ιδέας της VW, βασισμένα πάνω στο ηλεκτρικό ID.3, δείχνουν ότι μπορεί ένα τέτοιο μοντέλο να λανσαριστεί και –γιατί όχι- να πετύχει εμπορικά.

Design sketch VOLKSWAGEN AG

Πάντως, ο Ralf Brandstätter, CEO της Volkswagen Passenger Cars, θέλοντας να σφυγμομετρήσει την κοινή γνώμη, χρησιμοποιεί την προσωπική του σελίδα στο LinkedIn προκειμένου να πάρει γνώμες, ενδεχομένως και σχεδιαστικές, ώστε να τις αξιοποιήσει το σχεδιαστικό τμήμα και να ληφθεί η τελική απόφαση.

Αξίζει να σημειωθεί ότι το 2020, ο όμιλος της VW, έχοντας μερίδιο περίπου 25%, έναντι 14% του 2019, έκανε τον μεγαλύτερο όγκο πωλήσεων στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα, στη Δυτική Ευρώπη.

Μόνο η VW είχε απόλυτο αριθμό πωλήσεων κοντά στις 134.000 αμιγώς ηλεκτρικά (BEV), που μαζί με τα επαναφορτιζόμενα Plug-in υβριδικά (PHEV) έφθασαν τις 212.000 οχήματα.

Μάλιστα, το νέο ID.3, στο τελευταίο τετράμηνο του 2020, έκανε 56.500 πωλήσεις.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ