X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Πρεμιέρα για το πανίσχυρο Toyota GR 86

Πρεμιέρα για το πανίσχυρο Toyota GR 86 TOYOTA

Θα προσφέρεται με κινητήρα επίπεδο, boxer, 2.4 lt, θα είναι πισωκίνητο, ελαφρύ και πιο άκαμπτο.

Η συνεργασία της Toyota με τη Subaru, των δύο Ιαπώνων κατασκευαστών, χρονολογείται από το 2012, παρουσιάζοντας ένα μοντέλο, με δύο ονόματα και τα αντίστοιχα σήματα των μαρκών. Ουσιαστικά, πάνω στο σασί του Subaru BRZ, στήθηκε και το Toyota GT86, το οποίο είχα την ευκαιρία να οδηγήσω, τότε, στην Ισπανία, και έχει πουλήσει πάνω από 200.000 μονάδες παγκοσμίως.

Τώρα, η συνεργασία συνεχίζεται και στην επόμενη γενιά του μοντέλου, ακολουθώντας τον ίδιο δρόμο, δηλαδή αμάξωμα, κινητήρας, πισωκίνηση και συστήματα ασφάλειας και υποστήριξης οδηγού, Subaru. Ωστόσο, το νέο BRZ, που παρουσιάστηκε τον Νοέμβριο του 2020, δεν θα πωλείται στην Ευρώπη, σε αντίθεση με το επικείμενο αδελφάκι του Toyota, που θα λανσαριστεί και στη γηραιά ήπειρο.

Πρεμιέρα για το πανίσχυρο Toyota GR 86 TOYOTA GR 86

Το νέο μοντέλο της Toyota, αντί για GT86, ονομάζεται GR86, προφανώς για να δημιουργεί ομοιογένεια με τα GR Supra και GR Yaris, ως το τρίτο παγκόσμιο μοντέλο GR.

Θα εφοδιάζεται με τετρακύλινδρο κινητήρα, επίπεδο, boxer 2.4 lt, ισχύος 232 ίππων στις 7.000 σ.α.λ., με 250 Nm ροπής στις 7.400 σ.α.λ., ήτοι 35 ίππους και 45 Nm παραπάνω, από τον προηγούμενο κινητήρα 2.0 lt, που φορούσε το GT86. Είναι τοποθετημένος μπροστά και μεταδίδει την κίνηση στον πίσω άξονα.

Πρεμιέρα για το πανίσχυρο Toyota GR 86 TOYOTA GR 86

Μάλιστα, επιταχύνει σε 6,3 δευτ., όντας κατά 1,1 δευτ. πιο γρήγορο από το προηγούμενο.

Οι διαστάσεις του νέου GR 86 είναι σχεδόν ίδιες με το GT86 (4,265 μ. μήκος, 1,775 μ. πλάτος, 1,310 μ. ύψος, 2,575 μ. μεταξόνιο), επιτρέποντας στο νέο μοντέλο να διατηρεί χαμηλό κέντρο βάρους, για αυξημένη ευελιξία. Η στρεπτική ακαμψία έχει επίσης αυξηθεί κατά περίπου 50% σε σύγκριση με το GT86, προσφέροντας ακόμη πιο έντονη συμπεριφορά στο δρόμο.

Λειτουργικά αεροδυναμικά εξαρτήματα, όπως οι μπροστινοί αεραγωγοί και τα πλαϊνά πάνελ rocker, μεταξύ άλλων, αναπτύχθηκαν από τη συμμετοχή του μοντέλου στο μηχανοκίνητο αθλητισμό, ενώ χρησιμοποιώντας αλουμίνιο στην οροφή καθώς και άλλα υλικά, με 1.270 κιλά βάρους, είναι το πιο ελαφρύ τετραθέσιο coupe στην κατηγορία του.

Πρεμιέρα για το πανίσχυρο Toyota GR 86 TOYOTA GR 86

Φέρει αεριζόμενα δισκόφρενα εμπρός και πίσω, ανάρτηση McPherson μπροστά και διπλά ψαλίδια πίσω, ελαστικά 215/40 σε ζάντες 18 ιντσών, ενώ θα πλαισιώνεται από τη σουίτα συστημάτων ασφάλειας και υποστήριξης οδηγού της Subaru «Eyesight».

Περισσότερες λεπτομέρειες, όσον αφορά τεχνικά θέματα και το λανσάρισμα, αργότερα, εντός του 2021.

Photo Credits: Toyota

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ