X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

LOTUS

Πόσο κάνει η Emira με το δυνατότερο 4κύλινδρο κινητήρα στην ιστορία της Lotus

Lotus Emira First Edition i4 LOTUS

Με τις “ευλογίες” της Mercedes-AMG, η Lotus διαθέτει προς παραγγελία τη νέα Emira με το δυνατότερο τετρακύλινδρο κινητήρα που έχει προσφέρει ποτέ στην ιστορία της.

Η συγκλονιστική σε εμφάνιση Emira, είναι το νέο μοντέλο της Lotus που προσφέρεται για παραγγελία αυτή την περίοδο, με το δυνατότερο τετρακύλινδρο σύνολο που έχει “φορέσει” ποτέ μοντέλο της πάλαι ποτέ Βρετανικής εταιρείας. Το μοντέλο που θα κάνει δημόσιο ντεμπούτο στο Goodwood αυτές τις μέρες, εφοδιάζεται με το δίλιτρο σύνολο που έχει “ευλογήσει” η Mercedes-AMG.

Lotus Emira First Edition i4 LOTUS

Η απόδοσή του είναι 365 ίπποι και 430 Nm ροπής, στοιχεία πραγματικά εντυπωσιακά, μια και “κρατούν” την τετρακύλινδρη εκδοχή του μοντέλου μόλις 41 ίππους χαμηλότερα από εκείνη με τον turbo V6 σύνολο των 3,5 λίτρων. Ο κινητήρας αυτός, συνδυάζεται με ένα κιβώτιο οκτώ σχέσεων διπλού συμπλέκτη που προέρχεται -και αυτό- από τη Mercedes.

Ο συνδυασμός αυτός κινητήρα- μετάδοσης, επιτρέπει στο Emira να επιταχύνει από στάση έως τα 100 χλμ./ώρα σε μόλις 4,4 δευτερόλεπτα, ενώ η τελική του ταχύτητα είναι τα 290 χλμ./ώρα. Το αυτοκίνητο χρησιμοποιεί το αλουμινένιο πλαίσιο LSCA (Lotus Sports Car Architecture) και διαθέτει ανάρτηση από σφυρήλατο αλουμίνιο με διπλά ψαλίδια.

Lotus Emira First Edition i4 LOTUS

Η ανάρτηση διαθέτει ελατήρια της Eibach και αμορτισέρ από τη Bilstein, με διαφορετικές ρυθμίσεις για τις εκδόσεις του μοντέλου Tour και Sport. Η Lotus αναφέρει πως στην πρώτη περίπτωση, η ρύθμιση είναι σαφώς πιο άνετη, ενώ στη δεύτερη, η ανάρτηση έχει σαφέστατο προσανατολισμό την οδήγηση σε πίστα.

Lotus Emira First Edition i4 LOTUS

Το μοντέλο εφοδιάζεται με ειδικά ελαστικά και μια νέα ρύθμιση για το ηλεκτρονικό σύστημα ελέγχου ευστάθειας. Τα δισκόφρενα σε όλους τους τροχούς, έχουν διάμετρο 370 χιλ. μπροστά και 350 χιλ. πίσω. Εξαιρετικά ελαφρές είναι και οι σφυρήλατες ζάντες που έχουν διάμετρο 20 ιντσών. Στην καμπίνα, ξεχωρίζει το flat bottomed τιμόνι, πίσω από το οποίο είναι η ψηφιακή οθόνη των 12,3 ιντσών που παίζει το ρόλο του πίνακα των οργάνων.

Lotus Emira First Edition i4 LOTUS

Αντίστοιχα, στο κέντρο του ταμπλό υπάρχει η οθόνη αφής 10,25 ιντσών, η οποία αποτελεί το κέντρο ελέγχου των επιμέρους συστημάτων, καθώς και του infotainment που προσφέρει συνδεσιμότητα με τα Android Auto και Apple CarPlay εγκατεστημένα. Ενδιαφέρον έχει και η τιμή του αυτοκινήτου στη Γερμανική αγορά, όπου μπορεί να το βάλει κανείς στο γκαράζ του, διαθέτοντας ένα ποσό της τάξης των 95.995 ευρώ- έχοντας και ρέστα από τις 100 χιλιάδες δηλαδή.

TAGS LOTUS EMIRA GOODWOOD EIBACH BILSTEIN
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ