X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Πώς ένα παλιό Seat 600 γίνεται ηλεκτρικό

ADRIAN VAZQUEZ GONZALEZ

Μια σχολή δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης στη Μαδρίτη μετατρέπει ένα βενζινοκίνητο SEAT 600 σε ηλεκτρικό.

Μια ομάδα 12 φοιτητών από τη σχολή San Patricio στη Μαδρίτη, του τμήματος Βιομηχανικής Τεχνολογίας, τέθηκαν αντιμέτωποι με μια σημαντική πρόκληση. Να μετατρέψουν ένα ιστορικό μοντέλο, βενζινοκίνητο, σε ηλεκτρικό. Κι αυτό ήταν ένα SEAT 600, το οποίο έμεινε για 16 χρόνια στην παραγωγή (1957-1973), πουλώντας 794.406 μονάδες με τότε τιμή 65.000 πεσέτες (περίπου 390 ευρώ σήμερα).

Οπως εξήγησε ο καθηγητής τους, το 600 ήταν τέλειο επειδή, καθώς ζυγίζει ελάχιστα, χρειάζεται λιγότερη ισχύ μπαταρίας και μικρότερο κινητήρα.

ADRIAN VAZQUEZ GONZALEZ

Επίσης, το πώς θα μπορούσε να συνδυαστεί το vintage εσωτερικό, με τις απόψεις των μαθητών Generation Z, ήταν κι αυτό μια ακόμη πρόκληση που μετατράπηκε σε επανάσταση, με οθόνη αφής και αυτόματο έλεγχο φωτισμού.

ADRIAN VAZQUEZ GONZALEZ

Επίσης, όλα τα εξαρτήματα που συνδέονται με τον κινητήρα, έπρεπε να σχεδιαστούν από το μηδέν για να μπορέσουν να συνδεθούν με το νέο ηλεκτρικό κινητήρα. Μάλιστα, πολλά εξαρτήματα και υλικά, ανακυκλώθηκαν, επισκευάστηκαν και επαναχρησιμοποιήθηκαν, ως παράδειγμα κυκλικής οικονομίας.

ADRIAN VAZQUEZ GONZALEZ

Για να φθάσουν στο τελικό αποτέλεσμα, απαιτήθηκαν 150 ώρες εργασίας, από τους 12 μαθητές...

www.driveandtravel.gr

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ