X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

CITROEN

Πέντε νεωτερισμοί που περιμένουμε στο μέλλον της αυτοκίνησης και θα αλλάξουν όλα όσα ξέρουμε

Future Assets STELLANTIS MEDIA

Τα πρωτότυπα που παρουσιάζουν οι εταιρείες, συγκεντρώνουν πάρα πολλά στοιχεία που “εξετάζονται” για μοντέλα παραγωγής και δεν μιλάμε μόνο για τη σχεδίαση της καμπίνας και του αμαξώματος.

Στο πρόσφατο παρελθόν, έχουμε δει κάποια πράγματα που όπως όλα δείχνουν θα μας απασχολήσουν αρκετά στο μέλλον. Δεν μιλάμε για τη διάθεση των αυτοκινητοβιομηχανιών να προσφέρουν τα SUV σε κάθε παραλλαγή και μέγεθος, καθώς ακολουθούν τις διαθέσεις του αγοραστικού κοινού αλλά ούτε και στο αν θα είναι αμιγώς ηλεκτρικά- μια και αυτό έχει πλέον ξεκαθαριστεί, προς θλίψη όλων όσοι αρέσκονται στο… μαρσάρισμα.

Μιλάμε για τεχνολογίες που θα είναι απτές και έχουν να κάνουν με την επεξεργασία υλικών και στοιχείων που μέχρι τώρα δεν μας είχαν απασχολήσει στο κομμάτι του αυτοκινήτου. Μόνο στο πρωτότυπο Oli της Citroen, είδαμε ορισμένα πράγματα που σίγουρα θα μας απασχολήσουν ξανά στο μέλλον, μια και έχουν να κάνουν με “έξυπνη” ανακύκλωση υλικών και δημιουργία λύσεων για ένα πιο βιώσιμο αύριο.

1. Σακούλες και πλαστικά μπουκάλια για πρώτη ύλη

Future Assets Recycle STELLANTIS MEDIA


Στα καθίσματα και όχι μόνο του Oli, οι ίνες που έχουν χρησιμοποιηθεί για να “υφανθούν” οι επιφάνειες, είναι από ανακυκλωμένα πλαστικά (σακούλες και μπουκάλια). Είναι μια από τις πλέον διαδεδομένες μορφές ανακύκλωσης πλαστικών αλλά στην πλέον εξελιγμένη μορφή της, όπου το τελικό αποτέλεσμα δεν θυμίζει σε καμία περίπτωση το προϊόν από το οποίο ξεκίνησε η επεξεργασία.

2. Χαρτόνι αντί χάλυβα

Future Assets Car STELLANTIS MEDIA


Η ειδική επεξεργασία του χαρτονιού που με πολύ εμφατικό τρόπο εμφανίζεται να αντέχει ακόμα και στο πάτημα ατόμων πάνω του στην οροφή και στο καπό του Oli, πιστοποιεί τη “μετατροπή” του χαρτονιού σε μια ανθεκτική επιφάνεια με καλύτερα χαρακτηριστικά από εκείνα του χάλυβα. Με την ίδια αντοχή στα στοιχεία αλλά και κλάσμα του βάρους σε σχέση με το τυπικό μέταλλο που χρησιμοποιούν οι αυτοκινητοβιομηχανίες, το χαρτόνι πρόκειται να μας απασχολήσει πολύ στο μέλλον.

3. Το smartphone σε ρόλο πρωταγωνιστή

Future Assets Smartphone STELLANTIS MEDIA


Γίνεται συνεχώς και πιο κοινότυπο, το smartphone του χρήστη, να παίζει όλο και πιο πολυδιάστατο ρόλο στο αυτοκίνητο. Από το κλειδί για την είσοδο και το κλείδωμα, μέχρι τη διασύνδεση για την ψυχαγωγία και την υποστήριξη του GPS, το smartphone έχει ολοένα και πιο σημαντικό ρόλο, οπότε είναι θέμα χρόνο να το δούμε να “δεσπόζει” στο ταμπλό. Πιθανότατα με μια universal βάση με την οποία θα επιτρέπεται η μεγέθυνση των πληροφοριών που προβάλλει στην οθόνη του, το smartphone θα είναι μέρος της εικόνας του ταμπλό.

4. Ανακυκλώσιμο και ανακυκλούμενο

Future Assets STELLANTIS MEDIA


Το Citroën Oli έχει σχεδιαστεί με ανακυκλωμένα και ανακυκλώσιμα τμήματα που επισκευάζονται και αντικαθίστανται εύκολα, παρατείνοντας έτσι τη διάρκεια ζωής του. Σημαντικό ρόλο σε αυτό, παίζει και το γεγονός πως έχει πολλά πανομοιότυπα και εναλλάξιμα εξαρτήματα για μείωση του κόστους και της χρήσης των πρώτων υλών. Αυτό το έχουμε δει ήδη σε μοντέλα παραγωγής, όπου για παράδειγμα στο Ami, η Citroen παράγει μόνο μια πόρτα πλευρική που κάνει και για τις δύο πλευρές.

5. Χαμηλή τελική ταχύτητα

Future Assets Low Speed STELLANTIS MEDIA


Για να μείνει χαμηλά το συνολικό βάρος των ηλεκτρικών αυτοκινήτων, σημαντικό είναι να περιοριστεί η χωρητικότητα της μπαταρίας που κουβαλάνε. Για να έχει όμως η μπαταρία αυτή, επαρκή αυτονομία θα πρέπει να περιοριστεί μεταξύ άλλων και η τελική ταχύτητα του αυτοκινήτου, καθώς αντικειμενικά, δεν τη χρειάζεται. Για ένα περιβάλλον κίνησης με μέγιστη επιτρεπόμενη ταχύτητα κίνησης τα 130 χλμ./ώρα στα Εθνικά οδικά δίκτυα, το να έχει ένα αυτοκίνητο τελική έως και διπλάσια, είναι μάλλον ουτοπικό και ενεργοβόρο.

TAGS CITROEN ΗΛΕΚΤΡΙΚΑ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ