X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Πάνω από 300 χιλιόμετρα αυτονομία

Nissan fuses pioneering electric innovation and ProPILOT technology to create the new Nissan LEAF: the most advanced electric vehicle for the masses NISSAN FUSES PIONEERING ELECTRIC INNOVATION AND PROPILOT TECHNOLOGY TO CREATE THE NEW NISSAN LEAF: THE MOST ADVANCED ELECTRIC VEHICLE FOR THE MASSES

Το Nissan Leaf δεν είναι κάτω από τον κεντρικό προβολέα μόνο της φετινής «Αυτοκίνησης», αλλά και της ηλεκτροκίνησης παγκοσμίως.

Στα εμβρυακά της χρόνια επί μία επταετία πούλησε 300 χιλιάδες αντίτυπα, και τώρα, που καρπώνεται με τη δεύτερη γενιά του την τεχνολογική πρόοδο των μπαταριών, προσφέρει πια αυτονομία που ρεαλιστικά αγγίζει τα 300 χιλιόμετρα (378, με εργοστασιακές μετρήσεις).

Στο δάπεδό του η χωρητικότητα των μπαταριών αυξήθηκε από 30 σε 40 kWh, που μπορούν με ταχυφορτιστή να γεμίσουν στο 80% σε 40 λεπτά (με συμβατικές πρίζες η πλήρης φόρτιση απαιτεί 5,5-16 ώρες), ενώ σε ένα χρόνο θα υπάρξει και μπαταρία 60 kWh, ικανή για αυτονομία 500 χιλιομέτρων!

Το τεχνολογικό αυτό άστρο της παγκόσμιας αυτοκίνησης, στο μεταξύ, εισάγει και την καινοτομία "αυτόματου πιλότου" ProPILOT που ελέγχει με 4 κάμερες και 12 αισθητήρες την περίμετρο. Έτσι, είτε ρυθμίζει με το Cruise Control τις επιταχύνσεις και επιβραδύνσεις στην κεντρική λωρίδα του αυτοκινητόδρομου, είτε παρκάρει το Leaf - χωρίς τη συμμετοχή του οδηγού.

Κι ακόμα, εισάγει και το e-Pedal, με το οποίο ο οδηγός, όταν το ενεργοποιεί με ειδικό κουμπί στην κονσόλα, μπορεί να έχει και γκάζι και φρένο στο δεξί πεντάλ: δηλαδή, όσο πιο πολύ αφήνει το γκάζι, τόσο πιο πολύ το Leaf φρενάρει. Η φόρτιση, η αυτονομία και άλλες πληροφορίες εμφανίζονται στην ψηφιακή οθόνη 7'' στην κονσόλα, ενώ από την κεντρική οθόνη ελέγχεται το infotainment.

Νέος, επίσης, είναι και ο κινητήρας στη δεύτερη γενιά του Leaf, που αποδίδει 150 ίππους και 320 Nm ροπής, άμεσα από τη στιγμη της εκκίνησης όπως κάθε ηλεκτρικό. Για λόγους ενέργειας η τελική ταχύτητα περιορίζεται στα 144 χλμ./ώρα…

www.driveandtravel.gr

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ