X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Πάλι τα κατάφεραν οι Ελληνες φοιτητές

Σε σύνολο 147 ομάδων από 27 χώρες, δύο ελληνικά Πανεπιστήμια κατέλαβαν την 10η και την 23η θέση στην κατηγορία που συμμετείχαν, ενώ πήραν και ένα από τα πέντε βραβεία για τις δοκιμασίες εκτός πίστας.

Εχοντας πολύ λιγότερα μέσα στη διάθεσή τους, έναντι των ξένων Πανεπιστημίων, δύο δικά μας κατάφεραν να αποσπάσουν σημαντικές διακρίσεις στο τρίτο φεστιβάλ Make the Future London, το οποίο διήρκεσε από τις 5 έως και τις 8 Ιουλίου. Σε σύνολο 147 ομάδων από 27 χώρες βρέθηκαν στην 10η και στην 23ηθέση στην κατηγορία που συμμετείχαν, ενώ πήραν και ένα από τα πέντε βραβεία για τις δοκιμασίες εκτός πίστας.

Η ομάδα "Ποσειδώνας" από τα Τμήματα Μηχανολόγων, Ηλεκτρολόγων Μηχανικών, Μηχανικών Αυτοματισμού και Σχολής Διοίκησης και Οικονομίας του Α.Ε.Ι. Πειραιά Τεχνολογικού Τομέα, με το πρωτοποριακό ηλεκτροκίνητο όχημα Τριήρης, διαγωνίστηκε στην κατηγορία Prototype (Βattery Electric) και κατέκτησε την 10η θέση διανύοντας 458km/kWh, βελτιώνοντας σημαντικά την περσινή της επίδοση.

Η ομάδα "Προμηθέας" από τη Σχολή Ηλεκτρολόγων Μηχανικών & Μηχανικών Υπολογιστών του Εθνικού Μετσόβιου Πολυτεχνείου διαγωνίστηκε στην κατηγορία Prototype (Βattery Electric) με το πρωτοποριακό ηλεκτροκίνητο όχημα Πυρφόρος και κατέλαβε την 23η θέση αγγίζοντας τα 201 km/kWh.

Η ομάδα κατέκτησε και το Βραβείο Ασφάλειας Οχήματος, καθώς η κριτική επιτροπή εντυπωσιάστηκε από τον τρόπο με τον οποίο η ομάδα διαχειριζόταν και ενσωμάτωνε τον έλεγχο κινδύνου στο έργο συνολικά, από τον σχεδιασμό του αυτοκινήτου μέχρι την ασφάλεια στην πίστα. Η ασφάλεια ήταν αναπόσπαστο μέρος της στρατηγικής της ομάδας, από την ευημερία της μέχρι την ασφαλή μηχανική.

Με αφορμή τις επιδόσεις των ελληνικών ομάδων, ο Γενικός Διευθυντής της Coral Α.Ε., επίσημου licensee της Shell για την Ελλάδα, Γιώργος Χατζόπουλος, δήλωσε: "Συγχαίρουμε τις ελληνικές ομάδες, καθώς για ακόμα μία φορά έδειξαν τον καλύτερό τους εαυτό στον Μαραθώνιο Οικονομίας της Shell, απέσπασαν σημαντικές διακρίσεις, αποδεικνύοντας έμπρακτα ότι είναι ομάδες με αξιώσεις και ότι η Ελλάδα εξακολουθεί να διαθέτει λαμπρούς νέους επιστήμονες, οι οποίοι είναι σε θέση να συμβάλλουν ουσιαστικά στην προσπάθεια για ένα βιώσιμο και καλύτερο μέλλον. Τους ευχόμαστε θερμά καλή επιτυχία σε ό,τι κι αν επιχειρήσουν μελλοντικά".

Η εκδήλωση, η οποία φιλοξένησε τον Ευρωπαϊκό Μαραθώνιο Οικονομίας της Shell, πραγματοποιήθηκε στο Queen Elizabeth Olympic Park του Λονδίνου και υποδέχτηκε πάνω από 15.000 επισκέπτες όλων των ηλικιών. Το φεστιβάλ ενέργειας ανέδειξε καινοτομίες βραβευμένων επιχειρηματιών από τα προγράμματα επιχειρησιακής ανάπτυξης της Shell, ενώ οι παρευρισκόμενοι είχαν τη δυνατότητα να δουν φουτουριστικά οχήματα, τα οποία κατασκευάστηκαν και οδηγήθηκαν από λαμπρούς νέους μηχανικούς που αγωνίστηκαν στον Μαραθώνιο Οικονομίας της Shell, καθώς και να παρακολουθήσουν συζήτηση γύρω από την άνοδο των έξυπνων πόλεων.

Περισσότερες από 147 ομάδες από 27 χώρες ανά τον κόσμο, έφτασαν στο Queen Elizabeth Olympic Park, έχοντας περάσει τους τελευταίους 12 μήνες σχεδιάζοντας, κατασκευάζοντας και δοκιμάζοντας τα ενεργειακά αποδοτικά οχήματά τους, ώστε να διαγωνιστούν σε μία ειδικά κατασκευασμένη αστική πίστα 945 μέτρων με σκοπό να αναδειχθεί το όχημα που θα μπορούσε να διανύσει τη μεγαλύτερη δυνατή απόσταση, καταναλώνοντας την ελάχιστη δυνατή ποσότητα καυσίμου…

www.driveandtravel.gr

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ