X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ

Όριο ταχύτητας 30 km/h στις πόλεις: Ποιος αποφασίζει, πού θα ισχύσει

Ελληνική Αστυνομία / Τροχονομικός έλεγχος EUROKINISSI

Τι δήλωσε ο Υφυπουργός Μεταφορών κ. Μιχάλης Παπαδόπουλος, σχετικά με τη δημιουργία ζωνών 30 km/h στις αστικές περιοχές.

Όπως ήδη γνωρίζουμε, με τον νέο Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας θα προβλέπεται μείωση του ορίου ταχύτητας 30 km/h σε αστικές περιοχές. Σήμερα το ανώτατο επιτρεπόμενο όριο ταχύτητας των οχημάτων μέσα σε κατοικημένες περιοχές ορίζεται σε 50 km/h, εκτός αν ορίζεται άλλο με ειδική σήμανση.

Όπως όμως διευκρίνισε ο Υφυπουργός Μεταφορών κ. Μιχάλης Παπαδόπουλος σε σχετική ερώτηση του carandmotor.gr, το όριο των 30 χιλιομέτρων την ώρα δεν θα ισχύσει γενικά, αλλά σε συγκεκριμένες περιπτώσεις: σε ειδικές ζώνες δηλαδή τις οποίες θα μπορούν να ορίσουν οι Δήμοι.

Πιο συγκεκριμένα, ο κ. Παπαδόπουλος είπε:

Δίνουμε στους δήμους και τις περιφέρειες τη δυνατότητα δημιουργήσουν στο οδικό δίκτυο που υπάγεται στη δικαιοδοσία τους ζώνες στις οποίες το ανώτατο όριο ταχύτητας θα περιορίζεται σε 30 km/h. Από την άλλη, δεν γίνεται όλοι οι δρόμοι της Αθήνας να έχουν ανώτατο όριο ταχύτητας 30 km/h. Κάτι τέτοιο θα ήταν παράλογο και πρακτικά αδύνατο. Αυτό που πρέπει να γίνει είναι να υπάρχει μια διαβάθμιση.

Για παράδειγμα, στον Δήμο Φιλοθέης - Ψυχικού υπάρχουν Δρόμοι Ήπιας Κυκλοφορίας, δηλαδή δρόμοι με προτεραιότητα στην κίνηση των πεζών. Σε αυτούς τους δρόμους ένα όχημα δεν γίνεται να κινηθεί με ταχύτητα 30 km/h. Επίσης, δεν γίνεται σε όλη τη Μεσογείων να κινείσαι με 30 km/h. Κάτι τέτοιο θα ήταν αδιανόητο. Επομένως, οι δήμοι θα πρέπει να προβούν σε μία διαβάθμιση των δρόμων τους και να αποφασίσουν ποια θα είναι τα όρια ταχύτητας”.

TAGS ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑ & ΑΣΦΑΛΙΣΗ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ