X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Ολοκαίνουριο Suzuki Jimny

Η ιαπωνική μάρκα παρουσίασε τις πρώτες φωτογραφίες του νέο Jimny, το οποίο αναμένεται στην αγορά εντός του 2018.

Η πρώτη γενιά του μοντέλου εμφανίστηκε το 1970, ως ένα μικρό τετρακίνητο μοντέλο, αλλά ταυτόχρονα ισχυρό, με ανακλινόμενο προς τα έξω παρμπρίζ, όπως τα στρατιωτικά των Αμερικανών στον Β’ Παγκόσμιο Πόλεμο.

Η δεύτερη γενιά έκανε την εμφάνισή της το 1981, και απευθύνθηκε στην παγκόσμια αγορά, ενώ η τρίτη γενιά παρουσιάστηκε το 1998, με μακρύτερο μεταξόνιο και χαρακτηριστικά off-road. Αρχικά είχε και δεύτερο κιβώτιο ταχυτήτων (κοντό), ενώ η τωρινή εκδοχή έχει επιλογή τετρακίνησης με διακόπτη.

Έπειτα από 20 χρόνια, λοιπόν, ήρθε η στιγμή της ανανέωσης, για ένα μοντέλο που έχει πουλήσει 2,85 εκατ. μονάδες σε 194 χώρες παγκοσμίως.

Η τέταρτη γενιά έχει πιο τετραγωνισμένο σουλούπι, που αντικατοπτρίζει τον «εκτός δρόμου χαρακτήρα του. Στην καμπίνα, όλα θυμίζουν Το τιμόνι, το Swift και το Ignis, ενώ το αμάξωμα βασίζεται σε πλαίσιο τύπου σκάλας.

Η τετρακίνηση θα είναι κατ’ επιλογήν με διακόπτη, όπως στο υπάρχον μοντέλο, ενώ θα τροφοδοτείται με κινητήρα 1.0 lt turbo BoosterJet και με ατμοσφαιρικό μοτέρ 1.2 lt.

www.driveandtravel.gr

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ