X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Οδηγούμε το VW Golf 1.5 TSI EVO 150 hp

Οδηγήσαμε το νέο VW Golf 1.5 TSI EVO 150 hp και σας μεταφέρουμε τις εντυπώσεις μας και τα χαρακτηριστικά του.

Στην καρδιά του facelift της έβδομης γενιάς του Volkswagen Golf βρίσκεται ο κινητήρας 1.5 TSI, μια μονάδα ισχύος που μέσα σε όλο το λυσσαλέο ανταγωνιστικό αυτοκινητικό ρεαλισμό, όπου προς το παρόν εξακολουθούν να βασιλεύουν οι μικροί Turbo, και ειδικά βενζίνης πλέον, κρατά τον γερμανικό όμιλο στην κορυφή των εξελίξεων της τεχνολογίας.

Είναι 103 κυβικά εκατοστά μεγαλύτερος από τον 1.4 TSI που αντικαθιστά, και φυσικά πιο αποδοτικός-οικονομικός, με παραλλαγές 130 ή 150 ίππων. Στο Golf της δοκιμής μας, οι 150 ίπποι και ειδικά τα 250 Nm ροπής είναι ακριβώς όσο δυνατά ακούγονται, κινώντας τα 1.219 κιλά του αμαξώματος.

Ειδικά η ροπή, που πηγάζει σε όλο το κρίσιμο φάσμα από τις 1.500 ως τις 3.000 σ.α.λ., κάνει το Golf Evo εξαιρετικά ζωηρό ως εξαιρετικά ταχύ σε όλες τις συνθήκες: επιτάχυνση από στάση (0-100 σε 8,3''), επιταχύνσεις εν κινήσει και προσπεράσεις (παρά τη σχετικά μακριά κλιμάκωση των σχέσεων), σπορ οδήγηση σε ορεινό δρόμο, τελική ταχύτητα (216 χλμ./ώρα).

Την ίδια στιγμή, χάρη στο σύστημα απενεργοποίησης των κυλίνδρων (ACT), καθώς και στην εξέλιξη των συστημάτων άμεσου ψεκασμού καυσίμου υψηλής πίεσης και λίπανσης, ο νέος κινητήρας είναι κατά τη Volkswagen ικανός να πετύχει μέση κατανάλωση 5,0 λίτρα/100χλμ. και 114 γρ./χλμ. εκπομπών CO2, όμως σε ένα ρεαλιστικών συνθηκών μέσο κύκλο κινηθήκαμε κοντά στα 7,5 λίτρα/100χλμ. Πάντως, η επανεργοποίηση των κυλίνδρων, φάνηκε να έχει κάποιους μικρούς «δισταγμούς», στα πολλά χιλιόμετρα της δοκιμής.

VERWENDUNG FUR PRESSEZWECKE HONORARFREI

Στο δρόμο δεν έχει αλλάξει τίποτα, και το Golf -με τους ακριβούς του πολλαπλούς συνδέσμους στην πίσω ανάρτηση- είναι ένα κράμα ουδετερότητας, δηλαδή ασφαλούς πατήματος χωρίς νευρικότητες ή απότομες αντιδράσεις, σταθερότητας και μιας (μονάχα) δόσης οδηγικής αίσθησης. Με αυτόν τον τρόπο επιτυγχάνει παράλληλα και την άνεση της ανάρτησης, που πλησιάζει στα όρια του υποδειγματικού.

Το facelift του Golf εχει μόνο ελάχιστες και μικρές σχεδιαστικές αλλαγές στα 4,258 μέτρα του αμαξώματός του, όπως και στο εσωτερικό του. Μπορεί κανείς να επιλέξει τον αναλογικό ή τον ψηφιακό πίνακα οργάνων με οθονη TFT 12,3 ιντσών, ενώ η οθόνη της κεντρικής κονσόλας έχει διαγώνιο 6,5 ή 8 ή 9,2 ιντσών - στην τελευταία περίπτωση με το σύστημα πολυμέσων Discover Pro. Το Golf με τον 1.5 TSI 150 ίππων κοστίζει 24.200 ευρώ στην τρίθυρη και 25.150 ευρώ στην πεντάθυρη έκδοση…

www.driveandtravel.gr

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ