X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Οδηγούμε το Seat Ibiza με τον χιλιάρη κινητήρα

Κλείνοντας πια τις δυόμισι δεκαετίες κάτω από την "ομπρέλα" του ομίλου Volkswagen, η πέμπτη γενιά του Seat Ibiza είναι πια ένα "μικρό Leon" από όλες τις απόψεις: έχει αποκτήσει την προσωπικότητα που του έλειπε, την αιχμή της τεχνολογίας των Γερμανών, και μαζί την ψυχαγωγία στην οδήγηση.

Τις αρετές αυτές στηρίζουν δύο βασικοί πυλώνες: ο κινητήρας 1.0 TSI, απρόσμενα ζωηρός ακόμα και σε αυτή την λιγότερο ισχυρή -95 ίππων- από τις δύο ρυθμίσεις του, και η νέα πλατφόρμα MQB A0 του ομίλου εφαρμόζεται πρώτα στο Ibiza.

Ο 1.0 TSI, βοηθούμενος από την διατήρηση του βάρους στα 1.030 κιλά, είναι ζωντανός στην αρχή, αρκετά δυνατός στις μεσαίες στροφές και όχι τόσο στις υψηλές. Αυτό σημαίνει ότι στις επιταχύνσεις εν κινήσει, στις συνθήκες της πόλης ή σε μια προσπέραση έχει πλούσια ισχύ – που ενδεχομένως να ήταν περισσότερη αν αντί του κιβωτίου 5 σχέσεων υπήρχε το 6άρι της ισχυρότερης έκδοσης, το οποίο θα προσέφερε τη δυνατότητα πιο στενής κλιμάκωσης. Ο χιλιάρης Turbo κινητήρας χαρίζει επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα σε 10,9'' και τελική ταχύτητα 185 χλμ./ώρα, ενώ από πλευράς κατανάλωσης με προσοχή μπορεί να πέφτει κοντά στα 6,2 λίτρα/100χλμ. (με εργοστασιακή τιμή 4,7 λίτρα).

XAVI BONILLA

Παράλληλα, το δάπεδο MQB A0 είναι το κύριο στοιχείο που χαρίζει στο νέο Ibiza πολύ πιο στιβαρή αίσθηση από την προηγούμενη γενιά, περιορισμένες κλίσεις και πιο ουδέτερη αίσθηση στη στροφή, καθώς και ποιότητα κύλισης που παραπέμπει σε μεγαλύτερο αυτοκίνητο. Επιτρέπει, δε, στην ανάρτηση να ρυθμιστεί λίγο πιο μαλακιά για να πετύχει ανώτερα επίπεδα απορρόφησης των ανωμαλιών του δρόμου.

Κρίσιμος παράγοντας για την αναβάθμιση της οδηγικής συμπεριφοράς, φυσικά, είναι και η αύξηση του πλάτους κατά 8,7 εκατ. και των μετατροχίων, και του μεταξονίου κατά 9,5 εκατ.

Κι έτσι, το Ibiza έγινε σε κάθε πτυχή της πέμπτης γενιάς του απόλυτα επίκαιρο με τις τεχνολογικές εξελίξεις των Super Mini, και με τιμή από 13.050 ευρώ -και με προσφορά πολύ ακριβότερου εξοπλισμού στην έκδοση «Launch Edition 1» με μόνο 950 ευρώ- απόλυτα ανταγωνιστικό με τα καλύτερα εξ αυτών.

Με μήκος πια 4,059 μ. και πλάτος 1,780 μ., το Ibiza είναι πια αρκετά ευρύχωρο ακόμα και για τους πίσω επιβάτες, ενώ ο χώρος αποσκευών 335 λίτρων προσεγγίζει μικρομεσαία αυτοκίνητα…

www.driveandtravel.gr

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ