X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Οδηγούμε το Polo με τον χιλιάρη κινητήρα turbo

Ο Δημήτρης Μπαλής έκανε test drive στο Polo με τον χιλιάρη κινητήρα turbo και σας γράφει τις εντυπώσεις του.

Στην εποχή που δεν υπάρχουν πολλές οικογένειες με δύο αυτοκίνητα και που δηλαδή ελάχιστοι αγοράζουν ένα αυτοκίνητο για να το έχουν ως δεύτερο, ένα αυτοκίνητο της κατηγορίας του Polo, ένα supermini δηλαδή, μπορεί να κάνει καλά τη δουλειά του.

Κι αυτό επειδή, το Polo για παράδειγμα, έχει χώρους ακόμα και για 5 ενήλικες, καλό πορτμπαγκάζ, μικρού κυβισμού κινητήρες και μάλιστα αποδοτικούς και βέβαια ιδανικό στήσιμο στο δρόμο.

Το Polo έχει ενηλικιωθεί και σε δύο δεκαετίες έχει καταφέρει να μεγαλώσει και να αποκτήσει περισσότερη τεχνολογία. Η 6η του γενιά, σε αυτά τα 42 χρόνια πορείας, έχει φθάσει τα 4,053 μ. μήκος (+8 εκ.) και έχει φαρδύνει κατά 7 εκ. Αυτές οι διαστάσεις δικαιολογούν την αύξηση των χώρων της καμπίνας, ενώ μεγαλύτερος είναι και ο χώρος αποσκευών με 355 λίτρα, που φθάνουν τα 1.155 με την αναδίπλωση των πίσω καθισμάτων.

Πέραν τούτων, και ο εσωτερικός διάκοσμος είναι πολύ καλύτερος, με οδηγοκεντρικό κόκπιτ και ανάλογα την έκδοση μπορείς να έχεις και διχρωμίες. Επιπρόσθετα, τεχνολογίες όπως ο ψηφιακός πίνακας οργάνων Active Info Display δεύτερης γενιάς, στην οθόνη 11,7 ιντσών πίσω από το τιμόνι -με τρεις διαφορετικές απεικονίσεις-, έρχεται από μεγαλύτερες κατηγορίες αμαξωμάτων, με την κεντρική οθόνη της κονσόλας να φέρει τεχνολογίες συνδεσιμότητας με το Internet και το smartphone.

Οδήγησα την έκδοση με τον τρικύλινδρο turbo κινητήρα 1.0 TSI στην εκδοχή με τους 115 ίππους. Ε λοιπόν, αφενός η ισχύς και αφετέρου η χαμηλή κατανάλωση (κάτω από τα 6 λίτρα στα 100 χλμ.), με έκαναν να θεωρώ ότι ναι, ένα τέτοιο αυτοκίνητο είναι πολύ καλό για ένα και μοναδικό, ακόμα και στην οικογένεια.

Στο δρόμο συμπεριφέρεται θαυμάσια, διότι είναι καλοστημένο, παρά τη μείωση του βάρους κατά 100 κιλά από την προηγούμενη γενιά του μοντέλου. Η 30% αυξημένη ακαμψία το κάνει να στρίβει χωρίς περιττές κλίσεις, ενώ και η ανάρτηση κάνει τη δουλειά της. Θα ήθελα ένα 6άρι κιβώτιο ταχυτήτων, για πιο ξεκούραστες διαδρομές, αλλά και το 5άρι δεν προβληματίζει.

Γενικά, το Polo στην καλύτερη εκδοχή του χιλιάρη turbo κινητήρα, είναι πολύ καλή περίπτωση. Υπάρχει βέβαια και λιγότερη ισχυρή έκδοση με 95 ίππους, αλλά και τρικύλινδρο ατμοσφαιρικό μοτέρ 1.0lt MPI με 75 ίππους. Για εκείνους που θέλουν περισσότερες επιδόσεις, θα τις βρουν στον κινητήρα 1.5 TSI EVO – 150 hp ή ακόμα και στο δίλιτρο TSI με 200 ίππους στην έκδοση GTI! Οσοι δε, επιμένουν στο πετρέλαιο, υπάρχει η επιλογή 1.6 TDI, ενώ για τους… προχωρημένους, διατίθεται και έκδοση με φυσικό αέριο 1.0 TGI…

Εάν αποφασίσεις για Polo, δεν υπάρχει περίπτωση να μη βρεις την έκδοση που θα σε ικανοποιήσει…

www.driveandtravel.gr

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ