X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Οδηγούμε το νέο Mazda 2

COPYRIGHT,SPREADTRUM,2011

Ανανεωμένο, με ιαπωνική ποιότητα κατασκευής, αλλά και με αδύναμο μοτέρ βενζίνης νέο Mazda 2. Από 16.500 ευρώ για τις εκδόσεις των 90 ίππων.

Ναι, στον τομέα της σχεδίασης, η Mazda έχει δουλέψει εξαιρετικά και στο 2άρι. Δεν πρόκειται, βέβαια, για… διαμέρισμα στο Παγκράτι, αλλά για το μικρότερο τη τάξη μοντέλο της, το οποίο έχει αρκετά χαρακτηριστικά από μεγαλύτερα μοντέλα της μάρκας. Για παράδειγμα, το μακρύ μπροστινό τμήμα, παραπέμπει αρκετά στο Mazda 3, ωστόσο γενικότερα είναι πιο συμπαγές σε διαστάσεις, σε ένα αμάξωμα μήκους 4,060 μ.

Μπροστά, η μάσκα με το χρωμιωμένο πλαίσιο κάνει μπαμ από μακριά, ότι το μοντέλο είναι Mazda. Στο πλάι, οι σχεδιαστές της Mazda διατήρησαν την coupe φιλοσοφία, με τα πίσω τζάμια να είναι πιο φιμέ – ένα σπορ χαρακτηριστικό που αρέσεις στους νεότερους.

Στο τιμόνι ο Δημήτρης Μπαλής

Εξίσου σπορτίφ είναι και στην καμπίνα, με την ποιότητα της Mazda να είναι εμφανής σε κάθε σημείο φινιρίσματος. Ατέλειες δεν θα βρεις, έχοντας, πάντως, σκληρά πλαστικά, περιστροφικά χειριστήρια, ακόμα και για το ηχοσύστημα στη βάση της κονσόλας. Στον πίνακα οργάνων, δεσπόζει το αναλογικό στροφόμετρο στη μέση, με όλες τις άλλες ενδείξεις να είναι ψηφιακές. Το πολυλειτουργικό, ολοστρόγγυλο τιμόνι, είναι ευχάριστο σε αίσθηση, ενώ δύο θύρες USB θα εξυπηρετήσουν για φόρτιση του smartphone και για πολυμέσα. Η δε οθόνη αφής 7 ιντσών, βρίσκεται τοποθετημένη στο πάνω μέρος του ταμπλό.

DAVIDLFSMITH

Σε χώρους, δεν δυσκολεύονται οι πίσω επιβάτες, με το μεταξόνιο των 2,57 μ. Θα χωρέσει και τρίτος επιβάτης πίσω, αλλά μικρότερου αναστήματος, στη μέση. Συμπαθητικός ο χώρος αποσκευών με τα 250 λίτρα.

Τώρα, ως προς τον κινητήρα, εδώ η Mazda με ένα μοτέρ βενζίνης 1.5 lt που αποδίδει 75 και 90 hp, πάντα ατμοσφαιρικό, που χαρακτηρίζει τη μάρκα, υπολείπεται του ανταγωνισμού, εμφανώς, έχοντας απέναντί σου περισσότερα μοτέρ και turbo. Αποφάσεις είναι αυτές.

Οδηγώντας, την έκδοση με τους 90 ίππους, πάντα σε μικτές διαδρομές, εντός και εκτός πόλης, στον αυτοκινητόδρομο, αλλά και σε ορεινά σημεία και με τον κλιματισμό να δουλεύει χαμηλά, μέχρι τα 100 χλμ./ώρα κινήθηκα εύκολα, με το 6άρι κιβώτιο ταχυτήτων να κουμπώνει ευχάριστα τις σχέσεις. Χαμηλά, η ροπή των 148 Nm βοηθά στο ξεπέταγμα, όμως, κάθε φορά που επιτάχυνα πάνω από 100 χλμ./ώρα, δυσκολευόμουν να φθάσω ή και να ξεπεράσω τα 120 χλμ./ώρα, ειδικά επιχειρώντας προσπέραση. Αυτό είναι κάτι που δεν το αφήνεις στην άκρη, γνωρίζοντας ότι με χιλιάρια turbo μοτέρ, έχεις 120 ή και 140 άλογα να σου δίνουν το ξεπέταγμα που θέλεις.

Ωστόσο, για έναν μέσο οδηγό, που δεν ενδιαφέρεται τόσο για επιδόσεις, θέλοντας ένα οικονομικό σε κατανάλωση αυτοκίνητο (γύρω στα 6,3 λίτρα στα 100 χλμ., είχαμε μέση τιμή) και αρεστό σε εμφάνιση, το Mazda 2 με το σύνολο των χαρακτηριστικών που διαθέτει, είναι μια αξιοπρόσεκτη επιλογή.

Στη μειωμένη κατανάλωση, συμβάλλει και το υβριδικό σύστημα M Hybrid 48V, που συνδυάζεται με το μοτέρ. Ουσιαστικά, χρησιμοποιεί μια γεννήτρια start-integrated (B-ISG) και την ανάκτηση της ενέργειας από τα φρένα, που έχει αποθηκευτεί στον πυκνωτή, ώστε να τη διοχετεύει όποτε χρειάζεται μειώνοντας το φορτίο του κινητήρα.

COPYRIGHT,SPREADTRUM,2011

Μου άρεσε ιδιαίτερα το σύστημα διεύθυνσης, καθώς το Lane Trace Assist κάνει το τιμόνι πιο ελαφρύ στις στροφές, ενώ το G-Vectoring Control Plus φρενάρει τον εσωτερικό τροχό, για καλύτερο έλεγχο στις στροφές.

Σε επίπεδο συστημάτων ασφαλείας, η Mazda έχει προικίσει το μοντέλο με αρκετά χαρακτηριστικά, όπως το Advanced Smart City Brake Support που αναγνωρίζει πεζούς και φρενάρει μόνο του για την αποφυγή ατυχήματος (4-80 χλμ./ώρα), το Lane Keep Assist που σε κρατά στη λωρίδα κυκλοφορίας, το Traffic Sign Recognition που αναγνωρίζει σήματα κυκλοφορίας και ανάλογα την έκδοση εξοπλισμού μέχρι και 360° View Monitor με Front Parking Sensors.

Οι τιμές για τις εκδόσεις των 90 ίππων, ξεκινούν από τις 16.500 ευρώ και για τους 75 ίππους, από 13.700 ευρώ.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ