X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Οδηγούμε το νέο Κia Stonic 1.6

Το KIA Stonic βρίσκει τη θέση του στην πιο σπορ γωνιά, του όλο και διευρυνόμενου χάρτη των μικρών Crossovers.

Μόλις λίγο καιρό στην Ελλάδα και στην αγορά γενικότερα, το KIA Stonic, που είναι πιο χαμηλό από όλα, έχει χαμηλότερο κέντρο βάρους, δικίνητο, με όχι ιδιαίτερα ψηλά τη θέση οδήγησης και σκληρή ρύθμιση της ανάρτησης που δίνει την αίσθηση ενός υπερυψωμένου σπορ supermini παρά ενός μικρού SUV 4,14 μέτρων, με ράγες οροφής.

Άλλωστε, είναι «στημένο» για τους ευρωπαϊκούς δρόμους κι εκεί είναι ο προσανατολισμός του.

Τα 18,3 εκ. της απόστασης από το έδαφος εξασφαλίζουν δυνατότητες κίνησης και στο χώμα, όμως όλα τα υπόλοιπα υπακούουν στις ανάγκες της σβέλτης οδηγικής ψυχαγωγίας στην άσφαλτο. Η ασυνήθιστα -για την κατηγορία- σκληρή ανάρτηση με νέας γενιάς αμορτισέρ με υδραυλικά rebound stoppers, πάνω στην καινούρια πλατφόρμα των Κορεατών, τοποθετεί υψηλότερα τον πήχη της πρόσφυσης και περιορίζει περισσότερο τις κλίσεις στις στροφές, καλώντας σπανιότερα την επέμβαση του συστήματος ευστάθειας VSM ή των συστημάτων Torque Vectoring και Cornering Brake Control, που φρενάρουν τους εσωτερικούς τροχούς στη στροφή.

Η σπορ ρύθμιση του Stonicμ συνδυάζεται αρμονικά με το «νεύρο» του ζωηρού κινητήρα πετρελαίου 1.6 CRDI, ο οποίος -με τη βοήθεια της κοντής κλιμάκωσης του κιβωτίου- από τις 1.400 στροφές, είναι εξαιρετικά δυνατός, με κορυφαίες επιταχύνσεις εν κινήσει. Με ένα μικρό κόστος, όμως, καθώς η μέση κατανάλωση ξεπερνά τα 6,5 λίτρα/100χλμ. Έτσι, στον αυτοκινητόδρομο υπάρχει πάντοτε ισχύς, και το μόνο που διαταράσσει την άνεση είναι ο σχετικά αυξημένος θόρυβος του αέρα. Η κορυφαία έκδοση 1.6 CRDI του Stonic ξεκινά από τα 17.660 ευρώ...

www.driveandtravel.gr

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ