X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Οδηγούμε το νέο Kia Picanto 1.2 GT-Line

Ένα νεανικό παιχνίδισμα σ' ένα καθ' όλα ευέλικτο αυτοκίνητο πόλης, είναι η σπορτίφ έκδοση GT-Line, που το νέο KIA Picanto απέκτησε στη φετινή τρίτη του γενιά.

Δεν έχει μεν πολλά περισσότερα από κάποιες λευκές-κόκκινες-ασημί-μαύρες λεπτομέρειες γύρω από τη γρίλια σχήματος μουσούδας τίγρης, αεραγωγούς στις ποδιές, διπλή απόληξη της εξάτμισης κι έναν μικρό διαχύτη, όμως όντας όσο δυναμικό πρέπει κάνει απόλυτα σαφές ότι παραπέμπει σ' έναν ζωηρό τρόπο κίνησης και ζωής.

Το χαμηλό του βάρος, κάτω από 900 κιλά, συνδυάζεται με το νεύρο του ατμοσφαιρικού κινητήρα 1.25 MPI, τους 84 ίππους και τα 122 Nm ροπής του, με αποτέλεσμα αυτό το Picanto να έχει δύναμη κάθε στιγμή στην πόλη - και να μην "κρεμάει" σε μια σβέλτη βόλτα εκτός αυτής. Για την δεύτερη περίπτωση δεν διαθέτει κάποια ιδιαίτερη σπορ παρέμβαση στην ανάρτηση - η οποία τηρεί τις επιλογές της άνεσης, χωρίς να σημαίνει ότι είναι χαλαρή - ή σε άλλα μηχανικά μέρη.

Έτσι κι αλλιώς, όμως, ήδη η τρίτη γενιά του κορεάτικου mini έχει βελτιωμένη κατά 32% στρεπτική ακαμψία, πάνω στο νέο του δάπεδο, και επίσης το ηλεκτρονικό του σύστημα ευστάθειας (ESC) συνδυάζεται με τεχνολογίες μεγαλύτερων αυτοκινήτων, όπως το σύστημα φρεναρίσματος του εσωτερικού τροχού στη στροφή (torque vectoring) και το σύστημα αυτόνομου φρεναρίσματος σε έκτακτη ανάγκη (ΑΕΒ). Κι ακόμη, η μικρή αύξηση (15 χλστ.) του μεταξονίου, στα 2,4 μ., οι τροχοί 16 ιντσών κι η τοποθέτησή τους ακόμα πιο κοντά στις άκρες του αμαξώματος συμβάλλουν και αυτά αποφασιστικά στην οδική συμπεριφορά. Κι έτσι το KIA Picanto GT-Line παραμένει ένα άκρως λειτουργικό αυτοκίνητο πόλης, με μέση κατανάλωση (της δοκιμής μας) 6,1 λίτρα/100χλμ. - όμως με έναν διακριτικό σπορ μανδύα.

Το νέο Picanto μεγάλωσε στο εσωτερικό, απέκτησε χώρο αποσκευών 255 (!) λίτρων, και δέχθηκε στη νέα του «αιωρούμενη» οθόνη 7'' όλες τις σύγχρονες τεχνολογίες συνδεσιμότητας και πολυμέσων...

www.driveandtravel.gr

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ