X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Οδηγούμε το νέο Hyundai i30

Με τον μικρό τρικύλινδρο κινητήρα 1.0 lt Turbo των 120 ίππων και με τις μηχανικές αναβαθμίσεις της τρίτης του γενιάς, έχοντας πια κλείσει μία δεκαετία ζωής, το Hyundai i30 πετυχαίνει την ολοκλήρωση που χρειαζόταν για να ανταγωνιστεί τα ευρωπαϊκά μικρομεσαία.

Σε μια κατηγορία κρίσιμη, καθότι με την συνεχιζόμενη επαγγελματική δυστοκία στην ήπειρο, ένα μικρομεσαίο καλείται να παίξει σε όλο και πιο πολλές οικογένειες της Ευρώπης το ρόλο του μοναδικού τους αυτοκινήτου.

Γι' αυτό τον λόγο το i30 έρχεται πιο κοντά στα ευρωπαϊκά δεδομένα, τόσο με το σχεδιασμό του και τις αναβαθμίσεις του αμαξώματος, όσο και με το downsizing στους κινητήρες. Ο 3κύλινδρος 998 κ.εκ., αποδίδοντας 120 ίππους και 170 Nm ροπής, είναι μεν αρκετά πολιτισμένος και δυνατός μετά τις 1.800 στροφές του, αλλά μέχρι το σημείο αυτό, της ενεργοποίησης του Turbo, είναι λίγο ράθυμος στις εκκινήσεις - χάρη και στα 1.300 κιλά του αυτοκινήτου.

Οι επιδόσεις αφήνονται πιο πολύ για το i30N - το i30 1.0 T-GDi έχει προτεραιότητα την άνεση και την ποιότητα κύλισης, που βελτιώθηκαν αισθητά από την προηγούμενη γενιά με την κατά 22% αύξηση της ακαμψίας του αμαξώματος και τη νέα ρύθμιση των αμορτισέρ. Το μικρομεσαίο Hyundai δεν εμφανίζει προβλήματα στις ανωμαλίες του δρόμου, ενώ και στις στροφές κρατά σχετικά ψηλά το όριο και τις κλίσεις του. Η βελτίωση της αμεσότητας του τιμονιού κατά 10%, ο ακριβής επιλογέας του κιβωτίου 6 ταχυτήτων και τα μεγαλύτερα δισκόφρενα εγγυώνται και καλύτερη συμπεριφορά και αίσθηση.

Ο ρόλος του οικογενειακού, για το i30, ολοκληρώνεται με την ευρυχωρία για πέντε επιβάτες, στο κατά ελάχιστα μεγαλύτερο αμάξωμά του, και με τα 395 λίτρα του χώρου αποσκευών.

Το βάρος είναι μειωμένο κατά 28 κιλά, με την κατανάλωση -σε ρεαλιστικές συνθήκες- να ξεπερνά τα 8,0 λίτρα/100χλμ…

www.driveandtravel.gr

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ