X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Οδηγούμε το Μini Cooper Clubman 1.5T

Στα βάθη της αυτοκινητικής λήθης, το Mini του Σμυρνιού Σερ Άλεκ Ισιγόνη, ακόμα και σ' εκείνη του την -κατά κάποιον τρόπο station wagon- έκδοση Clubman του 1969, ήταν ένα αληθινά μικροσκοπικό αυτοκίνητο.

Το Clubman της νέας εποχής της MINI -υπό τον όμιλο BMW- είναι αυτό που συνθλίβει ολοκληρωτικά κάθε σύνδεσμο με τη δεκαετία του '60, που καθιστά σαφές ότι πλέον η ΜΙΝΙ είναι κάτι άλλο, μια πολυτελής ή trendy οντότητα του 21ου αιώνα, αντί ο συνεχιστής μιας παράδοσης.

Οι καιροί αλλάζουν φυσικά - ενδεχομένως και από τα αυτοκίνητα. Χαρακτηριστικό είναι ότι το Clubman, έχει το ίδιο δάπεδο (UKL2) με τη BMW 2 Active Tourer, και το ίδιο μεταξόνιο με τη Χ1, δηλαδή 2,67 μέτρα. Το μήκος των 4,253 μ., καθώς και οι χώροι για τους επιβάτες και τα 360 λίτρα για τις αποσκευές (με μεγάλο άνοιγμα και ευκολία πρόσβασης από την δίφυλλη πίσω πόρτα) είναι αριθμοί ενός μικρομεσαίου!

Οι 136 ίπποι του τρικύλινδρου 1.5 Turbo TwinPower κινητήρα είναι όσο ισχυροί ακούγονται και η ροπή των 220 Nm καλύπτει κάθε συνθήκη, μέσω του έξυπνου στις αλλαγές και χωρίς κομπιάσματα -αν και όχι απολύτως σβέλτου- αυτόματου κιβωτίου Steptronic 6 σχέσεων. Το βάρος του σχεδόν 1.4 τόνου, αυξημένο κατά 145 κιλά από το πεντάθυρο MINI, έχει φυσικά το κόστος του στις επιδόσεις (αν και το 0-100 επιτυγχάνεται σε 9,1'') και στην κατανάλωση, που ρεαλιστικά ξεπερνά τα 9 λίτρα/100χλμ. Και, πάντως, και στις στροφές, όπου η -λογική- έμφαση στην άνεση αφήνει κάποιες μικρές κλίσεις παραπάνω στο κατά τα άλλα υποδειγματικής στιβαρότητας πάτημα των MINI εν γένει. Αυτά, με τιμή από 26.385 ευρώ για την έκδοση Cooper Clubman…

www.driveandtravel.gr

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ