X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Οδηγούμε: Suzuki Ignis 1.2 DualJet AllGrip

Τo Suzuki Ignis δεν θυμίζει σε τίποτα το παρελθόν. Μεταλλάχθηκε σ’ ένα μικρό SUV, αποκτώντας τετρακίνηση και απόσταση 18 εκατοστών από το έδαφος, ενώ έχει και κάποια εντελώς απρόσμενα στοιχεία.

Ένα από αυτά είναι ότι παρά το επιπλέον βάρος της τετρακίνησης, και ενώ η Suzuki δεν ακολουθεί το ρεύμα των μικρών Turbo κινητήρων και επιμένει στον τετρακύλινδρο ατμοσφαιρικό 1.2 λίτρων, το Ignis κρατά - στην πράξη - τη μέση κατανάλωση κάτω από τα 6,0 l/100km.

Ένα δεύτερο απρόσμενο στοιχείο είναι ότι παρά τα μόλις 3,7 μέτρα του, είναι σχεδόν αδιανόητα ευρύχωρο για τέσσερις επιβάτες. Στο δικίνητη έκδοση ο χώρος αποσκευών φτάνει τα 267 λίτρα και με την πτώση των πίσω καθισμάτων τα 501 ενώ η πίσω σειρά καθισμάτων σύρεται. Η τετρακίνηση, ωστόσο, κόβει 40 λίτρα από τις αποσκευές.

Στην τετρακίνητη έκδοση το σύστημα AllGrip ενεργοποιείται ηλεκτρονικά και σβέλτα, για να συμβάλλει στην πρόσφυση όταν αυτή χάνεται σε ολισθηρές επιφάνειες -λάσπη ή χιόνι- ή σε ήπιες εκτός δρόμου δυσκολίες. Στην άσφαλτο συνδυάζεται με το δάπεδο που προέρχεται από το Baleno και πετυχαίνει -επίσης απρόσμενη, για την κατηγορία- στιβαρότητα, καθώς και αρκετά συνεπή έλεγχο των κλίσεων στις στροφές, με μόνες ενστάσεις τη σκληρή αίσθηση του πίσω -άκαμπτου- άξονα καθώς και τον αεροδυναμικό, κυρίως, θόρυβο στον αυτοκινητόδρομο.

Ο κινητήρας των 1.242 κ.εκ. του ιαπωνικού mini-SUV αποδίδει 90 ίππους και 120 Nm ροπής στις 4.400 σ.α.λ., και είναι αρκετά γραμμικός στη λειτουργία του μέσω του αρκετά σαφούς κιβωτίου 5 σχέσεων. Με τιμή από 11.680 Ευρώ για τη δικίνητη έκδοση και 14.180 για την τετρακίνητη, και με ιδιαίτερα πλούσιο εξοπλισμό, το Ignis είναι μία από τις πιο μεγάλες εκπλήξεις των τελευταίων ετών…

www.driveandtravel.gr

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ